مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

سوگواره «احلی من العسل» اثرات سازنده‌ای در تقویت بینش عاشورایی نوجوانان دارد

کرمان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت سوگواره دانش‌آموزی «احلی من العسل» اثرات سازنده‌ای در تقویت بینش عاشورایی نوجوانان دارد.

کد مطلب: ۱۴۸۴۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
سوگواره «احلی من العسل» اثرات سازنده‌ای در تقویت بینش عاشورایی نوجوانان دارد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان کرمان؛ رضا رضایی در جلسه شورای قرآن، نماز و عترت گفت: سوگواره «احلی‌ من العسل» یکی از برنامه‌های بسیار ارزشمند فرهنگی و تربیتی برای آشنایی با مکتب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و حماسه عاشورا است.

رضایی با اشاره به اینکه این سوگواره، بستر مناسبی برای تربیت معنوی و تقویت باورهای مذهبی دانش‌آموزان است، افزود: از تمام ظرفیت‌های موجود برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم استفاده می‌کنیم تا نوجوانان و جوانان ما هرچه بهتر و بیشتر با ابعاد تابناک شخصیت شهدای کربلا به‌ویژه یادگار امام حسن مجتبی علیه‌السلام، حضرت قاسم‌ابن‌حسن(ع) آشنا شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خاطرنشان کرد: این سوگواره با حضور چند هزار نوجوان پسر در روز پنج‌شنبه (۲۱ تیر ۱۴۰۳ همزمان با ۵ محرم الحرام ۱۴۴۶) برگزار می‌شود که امیدواریم با هم‌افزایی و همگرایی بین همه همکاران و دستگاه‌های همکار، برنامه تاثیرگذاری داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار