رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان:

ثمره مطلوب شغل معلمی، تربیت انسان‌های صالح و مؤمن است

کرمان (پانا) - رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان گفت ثمره مطلوب آموزش و پرورش و شغل معلمی، تربیت انسان‌های صالح و مؤمن است.

کد مطلب: ۱۴۸۱۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد
ثمره مطلوب شغل معلمی، تربیت انسان‌های صالح و مؤمن است

به گزارش روابط‌عمومی آموزش و پرورش شهرستان کهنوج؛ محمد علیرضایی در نشست تبیینی فرهنگیان در جهت مشارکت حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، با اشاره به ارزشمندی دستگاه آموزش و پرورش در جامعه خاطرنشان کرد: ثمره مطلوب آموزش و پرورش و شغل معلمی، تربیت انسان‌های صالح و مؤمن است.

علیرضایی اظهار کرد: امروز الگوهای خوبی همچون شهید سلیمانی و شهید رئیسی در راستای مسیر سعادتمندی وجود دارد که باید با در نظر گرفتن راه و سیره آن بزرگواران در این مسیر گام برداریم.

وی افزود: تلاش برای انتخاب رئیس‌جمهور با آرای بالا و مشارکت حداکثری بسیار ضروری است. باید تلاش شود تا به دغدغه مقام معظم رهبری (مدظلّه‌العالی) جامه عمل پوشانده و برنامه‌ریزی برای انتخاب بهترین‌ها صورت گیرد.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری گفت: مشارکت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، اهمیت ویژه‌ای دارد و هر چه آرای بیشتری به صندوق‌ها ریخته شود و مشارکت بالاتر باشد، دولت قوی‌تری شکل می‌گیرد و توان جمهوری اسلامی در صحنه بین‌المللی بیشتر می‌شود.

علیرضایی با بیان اینکه امروزه نظام جمهوری اسلامی ایران با وجود مقام معظم رهبری (مدظلّه‌‌العالی) و مردم ولایتمدار از بالاترین ثبات برخوردار است، تصریح کرد: هر کجا مردم حضور داشته‌اند از پیچ‌های سخت عبور کرده‌ایم. بنابراین لازم است ملاک‌ها و معیارهای انتخاب ما خدمتگزاری برای مردم، ایمان و باور قلبی نسبت به اصول محوری انقلاب و اسلام، باور به آرمان‌های انقلاب، نداشتن تعصبات حزبی و جناحی، عقیده جدی در مبارزه با فساد، جدی بودن برای حفظ و ارتقای منافع ملی و باتقوا بودن باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار