مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

امتحانات نهایی با رعایت مقررات و آیین‌نامه‌ها در حال برگزاری است

کرمان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت امتحانات نهایی در سراسر این استان با رعایت مقررات و آیین‌نامه‌ها در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۴۷۸۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
امتحانات نهایی با رعایت مقررات و آیین‌نامه‌ها در حال برگزاری است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان کرمان؛ رضا رضایی در بازدید از حوزه‌های امتحانات نهایی شهر کرمان ضمن تاکید برحفظ نظم و انضباط و رعایت مقررات و آیین‌نامه‌های امتحانات گفت: همه عوامل اجرایی برگزاری امتحانات نهایی با دقت نظر و مسئولیت‌پذیری، مقدمات لازم جهت برگزاری مطلوب امتحانات را فراهم کنند.

وی افزود: ۲۵۸ حوزه امتحانی در سطح استان وجود دارد که تمام حوزه‌های محل برگزاری امتحانات نهایی به دوربین مداربسته، راکت الکترونیکی، سیگنال‌یاب و همچنین حفاظت فیزیکی مجهز شده است.

رضایی افزود: امتحانات نهایی در پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم با حضور ۸۳ هزار و ۲۵۷ دانش‌آموز همزمان با سراسر کشور از ۵ خرداد آغاز و طبق برنامه اعلام‌شده تا ۴ تیر ادامه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه امتحانات نهایی در استان کرمان با آرامش کامل در حال برگزاری است، اظهار کرد: از همه خانواده‌ها درخواست داریم محیطی آرام و بانشاط را برای مطالعه بهتر دانش‌آموزان فراهم کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار