با حضور معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش:

کلنگ احداث سالن ورزشی شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی به زمین زده شد

کرمان (پانا) - با حضور معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، کلنگ احداث سالن ورزشی شهید خدمت، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی با زیربنای یک هزار و ۶۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان در مجموعه فرهنگی و ورزشی سعادت به زمین زده شد.

کد مطلب: ۱۴۷۸۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ احداث سالن ورزشی شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی به زمین زده شد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان؛ صادق ستاری‌فرد در آیین کلنگ‌زنی سالن ورزشی شهید خدمت، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی با اشاره به ایجاد ۱۲۶ فضای ورزشی در 2 سال اخیر در استان کرمان گفت: سرانه فضای ورزشی مدارس استان کرمان در 2 سال اخیر رشد ۷۳ درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه شهر کرمان با وجود مرقد مطهر شهید سلیمانی، مکانی مناسب برای میزبانی مسابقات ورزشی است، خاطرنشان کرد: احداث فضاهای ورزشی مطلوب و استاندارد در دیار کریمان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد.

ستاری‌فرد گفت: این سالن ورزشی در زمینی به مساحت ۸۰۰ مترمربع و با زیربنای ۱۶۰۰ مترمربع مطابق با استانداردهای موجود و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی نوین ساخته می‌شود که برای ساخت و تجهیز آن هزینه‌ای بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی استفاده می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود این سالن چندمنظوره تا پایان سال آینده به بهره‌برداری برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار