مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

آیت‌الله رئیسی الگوی تقوا، اخلاص و خدمت صادقانه بود

آیت‌الله سیدابراهیم‌رئیسی «رئیس‌جمهور شهید»، الگوی تقوا، اخلاص و خدمت صادقانه بود

کرمان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در پیام تسلیتی در پی شهادت رئیس‌جمهوری کشورمان و هیات همراه گفت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی (رئیس‌جمهور شهید) الگوی تقوا، اخلاص و خدمت صادقانه بود.

کد مطلب: ۱۴۷۵۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد
آیت‌الله رئیسی الگوی تقوا، اخلاص و خدمت صادقانه بود

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان؛ رضا رضایی با صدور پیامی شهادت رئیس‌جمهوری را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

از میان مؤمنان، مردانى‌ هستند که به آنچه با خدا عهد بستند، صادقانه وفا کردند. برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آن‌ها در انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند (سوره مبارکه احزاب/۲۳)

حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور محترم و مغتنم در طول حیات و خدمت خویش، زیباترین جلوه‌های خدمت، تقوا و ایمان را به نمایش گذاشت. روح ایشان که خادم الرضا بود همزمان با سالروز میلاد امام رئوف، حضرت شمس‌الشموس علی‌ابن‌موسی‌الرضا (علیه‌السلام) به یاران شهیدش به‌ویژه سردار دل‌ها، شهید قاسم سلیمانی پیوست.

سانحه دلخراش سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور مخلص و همراهان وی، موجی از نگرانی و اندوه در دل ملت شریف ایران و ایرانی‌های خارج از کشور ایجاد کرد و در نهایت پس از ساعت‌ها جست‌وجوی سخت به علت کوهستانی بودن منطقه، باران و سرما و مه شدید در بامداد دوشنبه (۳۱‌ اردیبهشت ۱۴۰۳) خبر شهادت وی و همراهان از جمله وزیر محترم امور خارجه، نماینده خدوم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، استاندار این استان، تیم حفاظت و پرواز منتشر شد.

اینجانب به نمایندگی از سوی دانش‌آموزان و فرهنگیان استان کرمان این ضایعه غمناک را به محضر رهبر معظم انقلاب، هیات دولت، خانواده‌های داغدار این عزیزان و ملت شهید‌پرور ایران تسلیت می‌گویم و برای همه این بزرگواران آرزوی شادی روح و علو درجات دارم.

شهادت در راه خدمت، افتخار بزرگی است که سعادت و رستگاری را رقم می‌زند و خوشا به حال آنان که سبک‌بال و با اندیشه خدمت به مردم، جان‌ به‌ جان‌آفرین تسلیم می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار