مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان:

تمام مجوزهای مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی در درگاه ملی مجوزها بارگذاری شده است

همه فعالان اقتصادی باید شناسه یکتا دریافت کنند

کرمان (پانا) - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان گفت: همه فعالان اقتصادی باید به درگاه ملی مجوزها مراجعه و شناسه یکتا دریافت کنند و در غیراین صورت، فعالیت آن‌ها قانونی نیست.

کد مطلب: ۱۴۶۹۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
تمام مجوزهای مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی در درگاه ملی مجوزها بارگذاری شده است

صادق سلطانی‌نژاد، صبح امروز در نشست خبری با موضوع فضای کسب‌و‌کار و درگاه ملی مجوزها اظهار کرد: برنامه‌های اقتصادی استان در راستای فرامین مقام معظم رهبری و شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» است.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم سال جاری، بهبود فضای کسب‌و‌کار استان کرمان است، افزود: سال گذشته با انسجام و هماهنگی بین دستگاهی، کسب‌و‌کار استان بین 5 استان برتر کشور قرار گرفت که امسال هم با هدفگذاری شاخص‌ها قصد حفظ و ارتقای این جایگاه را داریم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان خاطرنشان کرد: قوانین مزاحم و مُخل کسب و کار در 3 حوزه‌ مالیات، تامین اجتماعی و تامین مالی از عمده مشکلات واحدهای تولیدی هستند که وزارت امور اقتصادی و دارایی در تلاش برای بازنگری و تسهیل رویه‌های سخت‌گیرانه است.

سلطانی‌نژاد با اشاره به اینکه صدور مجوزهای کسب و کار از دیگر عوامل بهبود فضای کسب‌و‌کار استان است، بیان کرد: تمام مجوزهایی که دستگاه‌های اجرایی، نیاز دارند در درگاه ملی مجوزها بارگذاری شده که اعتقاد داریم باید حقوق شهروندی مردم ارتقا پیدا کرده و حاکمیت و حکومت بحث نظارت را دنبال کند.

وی ادامه داد: همه فعالان اقتصادی در حوزه‌های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات براساس قانون باید برای اخذ مجوز به درگاه ملی مجوزها به آدرس mojavez.ir مراجعه و کد شناسه یکتا دریافت کنند.

سلطانی‌نژاد با اشاره به اینکه همه فعالان اقتصادی باید شناسه یکتا دریافت کنند و بدون این شناسه، فعالیت آن‌ها قانونی نیست، گفت: بر اساس قانون از 25 اردیبهشت سال جاری، مجوزهایی که بدون شناسه یکتا باشند از برخی خدمات دولتی نمی‌توانند استفاده کنند و حتما باید مجوز الکترونیکی صادر شود و فعالیت اقتصادی بدون مجوز، تضییع حقوق افرادی است که با مجوز رسمی در حال فعالیت هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار