جانشین رئیس عقیدتی و سیاسی وزارت دفاع:

غزه خاموش‌شدنی نیست

پانا (کرمان) - جانشین رئیس عقیدتی و سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: همه قدرت‌های دنیا پشت سر اسرائیل ایستاده‌اند اما آن‌ها توان خاموش کردن غزه را ندارند.

کد مطلب: ۱۴۶۶۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد
غزه خاموش‌شدنی نیست

حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی، ظهر امروز در اجتماع راهپیمایان روز قدس کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهدای مظلوم غزه و شهیدان جبهه مقاومت و حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: اگر بخواهیم ریشه این حرکت را دنبال کنیم باید به قرن نوزدهم برگردیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین شیرازی با تبیین تاریخ تشکیل رژیم صهیونیستی در سرزمین فلسطین تصریح کرد: از همان ابتدا علمای دین در این زمینه موضع‌گیری کردند و برخی مراجع تقلید، حکم جهاد دادند. اسرائیل در 6 روز، 4 کشور عربی را شکست داد اما امروز شاهدیم توان مقابله را ندارد.

وی بیان کرد: تلاش‌هایی که علیه جمهوری اسلامی در کرمان و سیستان‌وبلوچستان (توسط جیش‌الظلم) و سوریه انجام می‌دهند، همه این حرکت‌ها نشانه عجز استکبار‌ جهانی است و همه قدرت‌های دنیا پشت سر اسرائیل ایستاده‌اند تا غزه را خاموش کنند اما نتوانستند.

جانشین رئیس عقیدتی و سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خطاب به مسئولان نظام گفت: از اول انقلاب هر حرکتی که به وقوع پیوست با حمایت ملت بوده و در همه یوم‌الله‌ها وارد صحنه شد و از انقلاب حمایت کرد و امروز ملت، پشت سر انقلابش و شهدای بزرگوارش ایستاده و همچون همیشه سرباز ولایت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شیرازی با توصیه به مرور فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص حوادثی که اخیرا در سوریه اتفاق افتاد، افزود: اینکه ایشان گفتند دشمن را باید پشیمان کنید، معنا دارد. مسئولان نظام باید مثل حاج قاسم و مردان رشید کرمانی، وارد صحنه شوند. ملت و امت اسلامی حمایت می‌کنند و ما باید از دشمنان انتقام بگیریم و باید وارد عرصه بشویم و امروز، روز مقابله با دشمن است.

وی با بیان اینکه امروز اسرائیل در صحنه هلاکت، دست و پا می‌زند، افزود: هر حرکتی که مسئولان می‌توانند با قاطعیت و محکم انجام دهند و تصمیم با‌تدبیر، قاطعانه و محکم بگیرند که دشمن را پشیمان کند. 

حجت‌الاسلام شیرازی خطاب به دشمنان گفت: اینکه حاج قاسم را بکُشید، سید رضی را بکُشید و زاهدی را بکشید، یک ذره از اراده حامیان ولایت کاسته نمی‌شود و ملت ایران با حمایت جبهه مقاومت در صحنه ایستاده تا اسرائیل را از صحنه روزگار محو کند و این را دشمنان ما هم می‌دانند. بنا نیست وارد یک جنگ نظامی شویم اما این توان را داریم و امروز با موشک خرمشهر آماده‌ایم که اسرائیل را با خاک یکسان کنیم اما امروز اراده ما این نیست، دشمن هم می‌داند.

وی افزود: دشمن می‌داند اگر وارد جنگ با جمهوری اسلامی شود، یکروزه کار آن تمام است و این قدرت را ملت، نیروهای مسلح و وزارت دفاع ایران دارد و دشمن می‌داند و دوستان هم می‌دانند.

جانشین رئیس عقیدتی و سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: با قدرتی که ملت ایران دارد، توقع این است که مسئولین نظام، محکم‌تر پای کار بیایند و بدانند دشمن علیه قدرت امت‌های اسلامی و جبهه مقاومت هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی با اشاره به اینکه آینده از‌ آن ملت ایران است، اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت به لطف الهی قدرت دارد و دشمن را به زانو درآورده و مطئن باشید به‌زودی زود اسرائیل شکست خواهد خورد و در قدس نماز خواهیم خواند و نسل جوان در آینده نه چندان دور، سقوط اسرائیل و آمریکا را خواهند دید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار