مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان:

تقویت روحیه گفت‌وگو و انتقادپذیری از اهداف مناظرات دانش‌آموزی بود

کرمان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان گفت: ایجاد رقابت، تقویت روحیه گفت‌وگو و انتقادپذیری بین دانش‌آموزان و شناسایی دانش‌آموزان مستعد در سخنرانی و بیان نقد و مطالبه‌گری اهداف اجرای مناظرات دانش‌آموزی بود.

کد مطلب: ۱۴۶۳۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
تقویت روحیه گفت‌وگو و انتقادپذیری از اهداف مناظرات دانش‌آموزی بود

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان؛ آیین اختتامیه مناظرات دانش‌آموزی «آزادراه» با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، معاون فرهنگی دانشگاه شهید باهنر و مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک در تالار دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

علی شاهمرادی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای مظلوم حادثه تروریستی ۱۳ دی‌ کرمان اظهار کرد: طرح مناظرات انتخاباتی در مدارس به همت شهرداری و آموزش و پرورش استان کرمان اجرا شده است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان با بیان اینکه خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از این طرح شد و اجرای طرح در مجموع بسیار اثرگذار بوده است، گفت: ایجاد رقابت، تقویت روحیه گفت‌وگو و انتقادپذیری بین دانش‌آموزان و شناسایی دانش‌آموزان مستعد در سخنرانی و بیان نقد و مطالبه‌گری  اهداف اجرای این طرح  بود.

ایوب توکلی، مدیر کانون تربیتی فجر نور و مجری طرح مناظرات دانش‌آموزی آزادراه نیز گفت: طرح 2 صفحه‌ای که به مناسبت ۱۳ آبان طرح شده بود و بعد در ایام انتخابات گسترده شد، آنقدر مورد استقبال قرار گرفت که به مدارس نامه زدیم که تیم معرفی نکنند.

وی با بیان اینکه ۱۰۲ تیم دانش‌آموزی شامل ۲۰۴ دانش‌آموز در این طرح شرکت کردند، افزود: اجرای این طرح به مدت ۴ ماه طول کشید و طی این مدت ۱۱۱ مناظره دانش‌آموزی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار