استاندار کرمانشاه:

جشنواره ملی پویانمایی فرصتی برای نمایش توانمندی های کرمانشاه است

کرمانشاه (پانا) - استاندار کرمانشاه گفت: جشنواره ملی پویانمایی فرصتی برای نمایش توانمندی های کرمانشاه است.

کد مطلب: ۸۹۶۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره ملی پویانمایی فرصتی برای نمایش توانمندی های کرمانشاه است

هوشنگ بازوند در نشست شورای اداری استان که با حضور دکتر ابتکار معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده و رئیس مرکز فنی تولید صدا و سیما برگزار شد اظهار داشت: دکتر ابتکار یک شخصیت شناخته شده در کشور هستند که یک برند در حوزه محیط زیست محسوب می شوند. ایشان از زمان پذیرش معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده نیز منشاء کارهای ارزشمند بسیاری بوده اند.

وی بیان داشت: این سومین سفر دکتر ابتکار به کرمانشاه در ایام پس از زلزله است. ایشان در زمینه اجرای طرح بازتوانی روحی و روانی افراد آسیب دیده در زلزله بسیار فعال بودند.

استاندار کرمانشاه همچنین گفت: طرح گفتگوی ملی خانواده با رویکردهای بومی قرار است در مراکز استان ها برگزار شود. با عنایت دکتر ابتکار این برنامه علاوه بر شهر کرمانشاه، در ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب نیز برگزار می شود.

بازوند تصریح کرد: دولت ۸۸۰ میلیارد تومان به بازسازی زلزله اختصاص داده اند که تاکنون تخصیص ۹۵ درصدی داشته که کم سابقه است.

استاندار کرمانشاه در ادامه اظهار داشت: چندین استان با جدیت داوطلب برگزاری جشنواره ملی پویانمایی بودند ولی نهایتا کرمانشاه توانست میزبانی این جشنواره را کسب نماید و این جشنواره فرصتی برای معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار گسترده استان کرمانشاه در حوزه های مختلف، به کشور و دنیا است.

مقام عالی استان بیان داشت: همچنین بر اساس توافق صورت گرفته ۳۱ استان هر کدام برنامه ای را در مورد ظرفیت های کرمانشاه تولید می کنند که در این جشنواره به نمایش در می آید و در واقع یک جشنواره در جشنواره محسوب می شود.

بازوند گفت: به تعبیر زیبا و ماندگار رهبر معظم انقلاب؛ کرمانشاه چهره ی زیبا و سینه ی ستبر ایران اسلامی است و امیدواریم با بهره گیری از این جشنواره، به معرفی استان بپردازیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار