تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان

کرمانشاه (پانا) - مدیرکل آموزش ‌و پرورش استان کرمانشاه با همراهی معاونان، رﺅسای نواحی سه‌گانه شهر کرمانشاه و کارکنان حوزه ستادی، در برنامه‌ای هماهنگ با حضور استاندار و ﻣﺴﺆولان لشگری و استانی در مزار شهدا، میثاق و بیعت مجدد خویش را جهت اعتلای فرهنگ و ارتقای تعلیم و تربیت اعلام کردند

کد مطلب: ۸۴۸۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد
تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان

در این مراسم که با حضور نماینده محترم ولی فقیه و جمع کثیری از ﻣﺴﺆولان شهر کرمانشاه برگزار شد، دکتر مجید یزدان‌پناه گفت: آموزش و پرورش در انجام رسالت فرهنگی خود، تمام مساعی خویش را به کار خواهد گرفت تا هدف‌گذاری‌های سازمان‌دهی‌شده و اهداف بلند دستگاه تعلیم و تربیت محقق گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: همه اصحاب تعلیم و تربیت و صاحبان فکر و اندیشه در آموزش و پرورش استان با الگوپذیری از شهیدان رجایی و باهنر با برنامه‌ریزی‌های خاص، تلاش مضاعف و پیگیری‌های مداوم، نویدبخش آینده‌ای روشن و امیدوار جهت از بین بردن جهل و تاریکی و ارمغان‌آور نور و هدایت می‌باشند.

یزدان‌پناه اعلام کرد: آموزش و پرورش متعلق به آحاد مردم است. وی موفقیت‌های این دستگاه فرهنگی را در گرو مشارکت و هم‌فکری کلیه متخصصان تعلیم و تربیت، دانشگاهیان، فرهنگیان، ادارات، نهادهای دولتی و غیردولتی و همه مردم دانست.

این مقام ﻣﺴﺆول در بخش پایانی سخنان خود، ضمن اشاره به موفقیت‌های آموزش و پرورش استان در زمینه‌های مختلف، گفت: در حال حاضر همگرایی خاصی در کسب موفقیت‌های علمی و فرهنگی در حوزه‌های مختلف آموزش و پرورش استان در حال رخ دادن است و این روند در آینده پیگیری و رصد می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار