وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛

افتتاح ۱۳ پروژه آموزشی با 7500 مترمربع زیربنا در کرمانشاه

۳۰ مدرسه اوتیسم در کشور ساخته می‌شود

کرمانشاه (پانا) - وزیر آموزش و پرورش از افتتاح ۱۳ پروژه آموزشی با 7500 مترمربع زیربنا در کرمانشاه خبر داد و گفت ۳۰ مدرسه اُتیسم در مراکز استان‌های کشور ساخته می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۸۲۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح ۱۳ پروژه آموزشی با 7500 مترمربع زیربنا در کرمانشاه

رضامراد صحرایی، عصر شنبه در مراسم افتتاح مدرسه خیّرساز اُتیسم مرحوم احمد باباخانی شهر کرمانشاه همزمان با ۱۳ پروژه دیگر آموزشی و ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در شهرک دولت‌آباد به نهضت مدرسه‌سازی در دولت سیزدهم شهید رئیسی اشاره کرد و افزود: در طول ۳۳ ماه خدمت شهید رئیسی به مردم ایران، حدود 7 هزار مدرسه در کشور ساخته شده؛ یعنی روزی 8 مدرسه که بی‌سابقه است.

وی عدالت را محور و مرکز تمام برنامه‌های شهید رئیسی اعلام کرد و گفت: ۶۴ درصد مدارس ساخته شده در دولت شهید رئیسی در مناطق روستایی و محروم بوده است.

صحرایی با اشاره به افزودن بیش از 3.5 میلیون مترمربع فضای آموزشی به مدارس با ۳۲ هزار کلاس درس در دولت مردمی شهید رئیسی گفت: دولتمردان دولت سیزدهم همچنان خدمت به مردم در چله خدمت این شخص بزرگوار را رها نکرده‌اند و امروز شاهد افتتاح ۱۳ پروژه آموزشی در کرمانشاه با 7 هزار و ۵۰۰ مترمربع به‌ویژه در مناطق محروم هستیم که امیدواریم با بهره‌برداری از این فضاهای آموزشی، استعداد دانش‌آموزان مستعد این مناطق شکوفا شود.

وزیر آموزش و پرورش، ایجاد ردیف استخدام ۲۲۶ هزار معلم را از دیگر کارهای بزرگ شهید رئیسی در طول خدمت کوتاه این شهید اعلام کرد.

مراسم کلنگ‌زنی مدرسه خیّرساز ۱۵ کلاسه «حشمت‌الله عیوضی» در منطقه جعفرآباد شهر کرمانشاه و دستور ساخت مدرسه فرسوده دولتی همجوار آن با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان از دیگر برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش در سفر به کرمانشاه بود.

صحرایی دیروز وارد کرمانشاه شد و پس از افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های آموزشی و ورزشی با امام جمعه کرمانشاه نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار