امام جمعه سنندج:

حمله به ایران بزرگ‌ترین اشتباه اسرائیل بود

سنندج (پانا) - امام جمعه سنندج گفت: حمله اسرائیل به ایران، بزرگ‌ترین اشتباه و بازی با دُم شیر بود و تاوان سنگینی خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۵۱۲۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
حمله به ایران بزرگ‌ترین اشتباه اسرائیل بود

ماموستا فایق رستمی اظهار کرد: حمله دیشب اسرائیل به ایران، یک اشتباه بزرگ برای این رژیم غاصب به شمار می‌رود.

وی افزود: ایران به عنوان یکی از بزرگ‌ترین قدرت‌های منطقه شناخته می‌شود و توان نظامی آن به وضوح در سطح جهانی مشاهده شده است.

ماموستا رستمی تصریح کرد: اقدام اسرائیل در حمله به ایران همچون بازی با دُم شیر است و عواقب سنگینی برای این رژیم به دنبال خواهد داشت. اینجا ایران است، نه فلسطین یا غزه؛ این سرزمینی است که شیران همیشه آماده‌اش در کمین هستند و هرگز اجازه نخواهند داد دشمنان به این خاک دست‌درازی کنند.

امام جمعه سنندج یادآور شد: تاریخ انقلاب اسلامی و مردم ایران نشان می‌دهد که هر بار که تعرضی به این سرزمین صورت گرفته، پاسخی قاطع و کوبنده دریافت کرده است. بنابراین اسرائیل باید از پاسخ محکم ایران به شدت نگران باشد.

وی بیان کرد: تجاوز نظامی شب گذشته اسرائیل به ایران با شکست مواجه شده و پدافند هوایی کشور با موفقیت این حمله را دفع کرده است. این موضوع به منزله یک رسوایی بزرگ برای اسرائیل است.

ماموستا رستمی تاکید کرد: ملت ایران هرگز در برابر مستکبران، سَر تسلیم فرود نخواهد آورد. انقلاب اسلامی ادامه‌دهنده راه حق و حقیقت است و جبهه استکبار و رژیم صهیونیستی قادر به ایستادگی در برابر این مسیر نیستند.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران همیشه و تا آخرین نفس در کنار ولایت خواهند بود و در دفاع از مکتب حق حتی تا شهادت، ایستادگی خواهند کرد. 

ماموستا رستمی گفت: وعده نابودی دشمن و پیروزی اسلام بر کفر، وعده‌ای الهی در قرآن است و دشمنان هرگز نمی‌توانند بر اسلام تسلط یابند؛ چرا که پیروزی همواره از آن مسلمانان خواهد بود.

وی افزود: انزجار و نفرت مردم چه مسلمان و چه غیرمسلمان از رژیم صهیونیستی در حال افزایش است و این رژیم با رفتارهای خود، تنها گور خود را در برابر مسلمانان جهان می‌کَند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار