سیدمنصور بیننده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته‌امداد کردستان:

راه‌اندازی بازوی «حامی باش» برای جذب حامیان طرح اکرام ایتام در پیام‌رسان بله

کردستان (پانا) - سید منصور بیننده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته‌امداد کردستان گفت طی توافقات انجام شده با مدیران برنامه کاربردی «بله»، بازوی اطلاع‌رسانی، جذب و ثبت نام حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در این پیام‌رسان داخلی اجرایی شد.

کد مطلب: ۱۴۷۵۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی بازوی «حامی باش» برای جذب حامیان طرح اکرام ایتام در پیام‌رسان بله

سید منصور بیننده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته‌امداد کردستان اعلام کرد: طی توافقات انجام شده با مدیران برنامه کاربردی «بله»، بازوی اطلاع‌رسانی، جذب و ثبت نام حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در این پیام‌رسان داخلی اجرایی شد.

وی افزود: طی توافقات انجام شده با مدیران برنامه کاربردی «بله»، بازوی اطلاع‌رسانی، جذب و ثبت نام حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در این پیام‌رسان داخلی اجرایی شد.

وی با اشاره به راه‌اندازی بازوی «حامی باش» در اپلیکیشن بله افزود: از این پس افراد نیکوکار می‌توانند تمام مراحل ثبت نام و واریز کمک‌ به فرزندان معنوی خود را از طریق این برنامه کاربردی انجام دهند.

بیننده گفت: تمام مراحل ثبت نام، انتخاب فرزند معنوی و واریز کمک‌های نقدی در این برنامه قابل انجام است. همچنین بخش پشتیبانی بازوی حامی باش، برای پاسخگویی به سوالات مخاطبان طراحی شده است.

خبرنگار : سنا باتمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار