دانش‌آموز لرستانی، طراح برتر پوستر دادرس ۱۳

تهران (پانا) - دانش‌آموز لرستانی به‌عنوان طراح برتر پوستر دادرس ۱۳ معرفی شد.

کد مطلب: ۱۵۰۷۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز لرستانی، طراح برتر پوستر دادرس ۱۳
‌در ادامه رویکرد نقش‌آفرینی موثر دانش‌آموزان در امور مرتبط با خود‌ در سازمان جوانان و ارسال ۲۶۰ اثر در فراخوان طراحی پوستر دادرس سیزدهم به دبیرخانه مورد نظر پوستر، علیرضا بهاروند دانش‌آموز ۱۵ ساله لرستانی به‌عنوان اثر برگزیده این رویداد از سوی داوران انتخاب شد.

وحید ایمانی سرپرست معاونت پیش‌دبستانی و دانش‌آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در این خصوص گفت: پیرو راهبرد تاکیدی رئیس سازمان مبنی بر واگذاری امور دانش‌آموزان به خودشان با هدف افزایش اعتماد به نفس و توانمند‌سازی اعضا‌، طراحی این پوستر برای اولین بار به دادرسان و اعضای کانون‌های دانش‌آموزی هلال احمر سپرده‌ شد و مورد استقبال ویژه آنان قرار گرفت و تعداد 260 اثر از 22 استان دریافت شد. 

وی ‌ادامه داد: در مرحله دوم ارزیابی، با در نظرگرفتن معیار‌های فنی و محتوایی، 30 اثر و در گام سوم 5 اثر به شرح زیر انتخاب و معرفی شدند.
 
1. علیرضا بهاروند از استان لرستان
2. امیر‌حسین استاد از خراسان رضوی
3. مهدیه ترابی‌فرد از استان اصفهان
4. فاطمه خاکباز از استان تهران
5. زهرا برخورداری از استان یزد

ایمانی ‌افزود: در نهایت پوستر طراحی‌شده توسط ‌علیرضا بهاروند دانش‌آموز 15 ساله از استان لرستان به‌عنوان پوستر برتر انتخاب شد که از این پوستر در سیزدهمین دوره برنامه ملی دادرس بهره‌برداری شد و از طراح باذوق آن در سالروز تاسیس سازمان جوانان تقدیر خواهد شد.

IMG_20241005_164438_683

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار