مدیر سازمان دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری:

نگاه ما به دانش‌آموزان باید نگاهی حمایتگرانه باشد

شهرکرد(پانا)_ مدیر سازمان دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری در جشن نمادین شور عاطفه‌ها گفت: نگاه ما به دانش آموزان باید نگاهی حمایتگرانه باشد، چرا که در جامعه اسلامی بسیار قبیح است دانش آموزی به دلیل مشکل مالی و فقر از تحصیل باز بماند.

کد مطلب: ۱۵۰۶۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
نگاه ما به دانش‌آموزان باید نگاهی حمایتگرانه باشد

ذوالفقار علیخانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان چهارمحال وبختیاری ضمن ابراز دلگرمی از حماسه‌ای که شب گذشته رقم خورد و در آن رزمندگان اسلام ضربه بزرگی را بر دشمن صهیونیستی وارد کردند گفت: مراسم شور عاطفه‌ها یک جنبه آشکار و واضح دارد که آن کمک دانش آموزان به هم نوعان خود و دیگر دانش آموزان نیازمند است اما جنبه پنهان و مهم مراسم شور عاطفه‌ها آن است که دانش آموزان با انجام این کار نیک مفاهیم گسترده‌تری همچون محبت به دیگران، کمک به نیازمند، نوع دوستی و مفاهیمی از این قبیل را می آموزند.

 

جاسم محمدی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان نیز که در این برنامه حضور پیدا کرده بود ضمن تقدیر و تشکر از تمامی ارگان‌هایی که در برگزاری این برنامه کمک کردند اظهار کرد: در این برنامه بیش از بیست و سه هزار بسته لوازم التحریر با کمک ارگان‌های دولتی و همچنین کمک خیرین تهیه شده و در اختیار دانش آموزان نیازمند و کم بضاعت قرار خواهد گرفت که اعتبار کلی این کمک‌ها به بیش از صد و سی میلیارد ریال می‌رسد.

 

 

در ادامه این برنامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی نماینده ولی فقیه در استان مهمانان اصلی این برنامه را دانش آموزان دانست و ادامه داد: دانش آموزان امروزی آینده سازان فردای ایران اسلامی هستند و اگر ما بتوانیم ارزش‌های خوب را به درستی به دانش آموزان انتقال دهیم می‌توانیم در آینده‌ای نزدیک شاهد رشد و پیشرفت ایران اسلامی عزیز باشیم.

 

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: این چنین برنامه‌هایی که امروزه در سطح کشور برگزار می‌شود نوید بخش آینده‌ای روشن و پر از دوستی و محبت است، من امروز افتخار میکنم که در جمع شما دانش آموزان عزیز حضور دارم و امیدوارم بتوانیم در آینده نیز این قبیل‌ها را به نحو احسن برگزار کنیم تا دانش آموزان عزیز بتوانند چگونگی محبت به نیازمند را بیاموزند و به رشد معنوی دست پیدا کنند.

 

 

صادق ظفری مدیر سازمان دانش آموزی استان نیز که در این برنامه حضور پیدا کرده بود ضمن تقدیر از ارگان هایی که در برگزاری این مراسم و اهدای بسته های لوازم التحریر همکاری کردند تشریح کرد: دستگیری از نیازمندان به عنوان یک عمل انسانی و اخلاقی،و معنوی سبب شکل‌گیری یک جامعه نوع دوست با فرهنگ نیکوکاری و همکاری می‌شود و جامعه را از بسیاری از دغدغه‌ها نجات میدهد.

 

مدیر سازمان دانش آموزی استان دادمه داد: نگاه ما به دانش آموزان باید نگاهی حمایتگرانه باشد، چرا که در جامعه اسلامی بسیار قبیح است که دانش آموزی به دلیل مشکل مالی و فقر از تحصیل باز بماند.

 

 

ظفری در پایان ترویج فرهنگ احسان را از اهداف مراسم شور عاطفه ها دانست و خاطرنشان کرد: دانش آموزی که امروز به هم نوع خود کمک می‌کند شک نکنید در آینده نیز همین کار را خواهد کرد پس ما باید با ایجاد این فرهنگ در بین تمامی دانش آموزان کشور شرایطی را مهیا کنیم تا جامعه ای خیر،نیکوکار و با احسان داشته باشیم.

خبرنگار : مهرشاد باقری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار