مدیر سازمان دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری:

شور عاطفه ها فرصتی است برای ایجاد اجتماعی نوع دوست

فارسان (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری در خلال برگزاری شور عاطفه‌ها گفت ترویج و جریان‌سازی فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه، تمرین نوع دوستی و دستگیری هم‌نوعان از اهداف مهم شور عاطفه‌ها است.

کد مطلب: ۱۵۰۶۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد
شور عاطفه ها فرصتی است برای ایجاد اجتماعی نوع دوست

آیین نمادین مراسم شور عاطفه ها با شعار «آینده ساز باشیم» با حضور مدیر سازمان دانش‌آموزی استان، مدیر و معاونین آموزش‌وپرورش و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان فارسان در دبستان دخترانه رازی فارسان برگزار شد.

صادق ظفری مدیر سازمان دانش آموزی استان چهارمحال بختیاری ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت سیدحسن نصرالله گفت: دستگیری از نیازمندان به عنوان یک عمل انسانی و اخلاقی، موجبات شکل‌گیری یک اجتماع نوع‌دوست، میهن‌دوست و دغدغه‌مند را فراهم آورده و باعث یک زندگی جمعی معنا‌دار و پر نشاط می‌شود.

وی افزود: نگاه ما به دانش آموزان باید نگاهی توام با دلسوزی، خیرخواهی و  حمایتگری باشد؛ در جامعه اسلامی ننگ است دانش آموزی به دلایل مالی و فقر از فراهم کردن جزئی‌ترین وسایل مورد نیاز برای تحصیل باز بماند. 

ظفری در پایان گفت: ترویج و جریان‌سازی فرهنگ احسان و نیکوکاری در دانش‌آموزان، تمرین نوع دوستی و دستگیری از همنوعان خود در تامین بخشی از ملزومات آموزشی و تحصیلی، از اهداف مهم شور عاطفه‌ها است.

 

 

خبرنگار : سمیرا دادور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار