استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد:

احداث ۸۰‌ زمین چمن مصنوعی برای دانش‌آموزان استان چهارمحال و بختیاری

شهرکرد(پانا)_استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: احداث ۸۰‌ زمین چمن مصنوعی برای دانش‌آموزان مدارس استان در طول 3 سال اخیر از جمله اقدامات است.

کد مطلب: ۱۵۰۴۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد
احداث ۸۰‌ زمین چمن مصنوعی برای دانش‌آموزان استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری؛ غلامعلی حیدری در آیین نمادین بازگشایی مدارس استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: آغاز سال تحصیلی جدید را خدمت همه فرهنگیان و دانش‌آموزان گرامی و عزیز تبریک عرض می‌کنم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه همه زحمت کشیدند تا یک بازگشایی خوبی برای سال تحصیلی جدید داشته باشیم، عنوان کرد: آغاز سال تحصیلی جدید نه تنها شروع فصل جدیدی از علم و دانش بلکه فرصتی برای گشایش افق‌های نوین در مسیر پیشرفت و افتخار برای ایران عزیز و استان سربلند است. 

حیدری با اشاره به اینکه اعتبار بسیار خوبی برای ساخت و توسعه و تجهیز مدارس استان در 3 سال اخیر به استان اختصاص یافت، گفت: نوسازی مدارس، جمع شدن مدارس کانکسی، تجهیز مدارس و ساخت و احداث ۸۰‌ زمین چمن مصنوعی برای دانش‌آموزان استان از جمله کارهای مهم 3 سال اخیر است.

وی به طرح شهید عجمیان در زیباسازی مدارس و شاداب‌سازی مدارس استان نیز اشاره کرد و ادامه داد: با همت گروه‌های جهادی و معلمان جهادی و با همت آموزش و پرورش استان، مدارس و کلاس‌های درس استان شاداب‌سازی شد. 

حیدری همچنین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: یاد می‌کنیم از مردان و زنان قهرمان و نقش‌آفرین این سرزمین در ۸ سال دفاع مقدس که با ایستادگی و مقاومت خود از مرز و بوم ایران دفاع کردند. 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار