رئیس کارگروه توجیه،تبلیغ و اطلاع رسانی پروژه مهر استان:

نحوه شروع فعالیت مدارس استان چهارمحال و بختیاری در سال تحصیلی جدید

شهرکرد(پانا)_رئیس کارگروه توجیه،تبلیغ و اطلاع رسانی پروژه مهر استان چهارمحال و بختیاری نحوه شروع فعالیت آموزشی مدارس استان در سال تحصیلی جدید را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۱۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
نحوه شروع فعالیت مدارس استان چهارمحال و بختیاری  در سال تحصیلی جدید

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری ، ارشاد شاهقلی گفت:همزمان با سراسر کشور جشن غنچه‌ها ویژه دانش‌آموزان پیش‌دبستانی استان در روز دوشنبه ۲۶ شهریور ماه ،جشن شکوفه‌ها ویژه دانش‌آموزان اول ابتدایی در روز سه‌شنبه ۲۷ شهریور ماه و جشن جوانه‌ها ویژه دانش‌آموزان پایه هفتم در روز چهارشنبه ۲۸ شهریور ماه برگزار خواهد شد و زنگ مهر و ایثار در روز یکشنبه ۱ مهرماه در سراسر مدارس استان برای سایر دانش‌آموزان نواخته خواهد شد.

وی گفت :برنامه‌ریزی لازم به منظور استقبال از دانش‌آموزان  با حضور مهمانان وزارتی، مسئولین استانی و اولیاء گرامی صورت گرفته است و مدارس آماده آغازی پر نشاط برای دانش‌آموزان با شعار « برای ایران، برای مدرسه » هستند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت : با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته در اولین روز از آغاز سال تحصیلی از خانواده شهدا، جانبازان ، فرهیختگان و دانش‌آموزان نخبه در هر آموزشگاه تقدیر خواهد شد.

وی گفت: با توجه به تقارن ایام روزهای آغاز سال تحصیلی با هفته گرامیداشت دفاع مقدس برنامه‌ریزی لازم به منظور اجرای برنامه‌های فرهنگی متناسب با هفته دفاع‌مقدس در سطح مدارس صورت گرفته است.

شاهقلی خاطر نشان کرد : با توجه به تاکیدات مدیرکل آموزش و پرورش استان،  در سال تحصیلی جدید به شاداب‌سازی و بهسازی مدارس توجه ویژه ای شده است .   

وی گفت : با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط حوزه معاونت پژوهش ، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش وپرورش استان در سال جاری هیچ کلاس بدون معلمی نخواهیم داشت  و در همه مناطق سازماندهی معلمان صورت گرفته و ابلاغ برای معلمان صادر شده است .

رئیس کارگروه توجیه،تبلیغ و اطلاع رسانی پروژه مهر خاطر نشان کرد: به منظور تجلیل از زحمات دانش‌آموزان، معلمان و اولیایی که در شاداب‌سازی و آماده‌سازی مدارس استان فعالیت داشته‌اند پویش « برای ایران ، برای مدرسه » اجرا می شود که در این پویش دانش‌آموزان و همکاران از فعالیت خود یا سایر همکاران در مدرسه کلیپ تهیه نموده و برای دبیرخانه این پویش ارسال می کنند.  

وی افزود:بر نامه‌ریزی لازم به منظور پوشش رسانه‌ای برنامه‌ها توسط خبرگزاری‌ها ، اصحاب رسانه و صدا و سیمای استان صورت گرفته است و چند ویژه برنامه آغاز سال تحصیلی توسط صدا و سیمای مرکز استان تولید خواهد شد.

وی تصریح کرد: به منظور استفاده مطلوب از اوقات فراغت دانش‌آموزان در هنگام ایاب و ذهاب با هماهنگی معاونت صدای استان ویژه برنامه صبحگاهی مدارس تولید خواهد شد و سرویس‌های مدارس صدای رادیوی استان را برای دانش‌آموزان پخش خواهند نمود ضمن اینکه این ویژه برنامه تا شروع صبحگاه مدارس ادامه خواهد داشت و مدارس با پخش صدای رادیو در مدرسه موجب شور و نشاط دانش آموزان خواهند شد.

شاهقلی گفت : حضور مسئولین آموزش و پرورش استان ،  شهرستان‌ها، مناطق و نواحی استان در نماز جمعه و گفتگو با نمازگزاران در خصوص آغاز سال تحصیلی ، گفتگوی مسئولین آموزش و پرورش با مدیران ، معلمان ، دانش‌آموزان و اولیا از طریق شبکه شاد، استفاده از ظرفیت معاونت فضای مجازی صدا و سیما و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بیان خاطرات دوران کودکی اولیا از آغاز تحصیلی، گفتگوی زنده تلویزیونی مدیر کل آموزش و پرورش با مردم استان از شبکه جهانبین، گفتگو با دانش‌آموزان ، اولیا و فرهنگیان از حس و حال آغاز سال تحصیلی  از اهم برنامه‌های رسانه ای پروژه مهر در استان چهارمحال و بختیاری است.

ارشاد شاهقلی در پایان افزود: مردم شریف استان می‌توانند به منظور مشاهده اخبار، اطلاعیه‌ها، فعالیت های دانش آموزی و  پاسخگویی به سوالات علاوه بر سایت اصلی آموزش و پرورش به آدرس https://chb.medu.gov.ir/  در فضای مجازی به کانال اصلی شبکه اطلاع رسانی آموزش و پرورش در شبکه شاد یا پیام رسان های ایتا، روبیکا ، بله به آدرس meduchb@   مراجعه کنند یا صفحه آموزش و پرورش استان را در سایت آپارات  به نشانی https://www.aparat.com/meduchb     دنبال نمایند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار