فرماندار شهرستان شهرکرد:

رسالت فعالان فضای مجازی جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است

شهرکرد (پانا) - فرماندار شهرستان شهرکرد رسالت فعالان فضای مجازی و اصحاب رسانه در راستای امیدآفرینی و جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را بسیار مهم دانست.

کد مطلب: ۱۴۸۲۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
رسالت فعالان فضای مجازی جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است

بهادر عبدالغنی فرماندار شهرستان شهرکرد در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه بیان کرد: با توجه به انتخابات پیش‌رو و با عنایت بر اصل 131 قانون اساسی و شرایطی که پس از شهادت آیت‌الله رئیسی حاکم بود در مدت زمان 50 روزه، برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و برنامه زمان‌بندی آن توسط وزیر کشور ابلاغ شد.

وی افزود: با توجه به صدور دستور برگزاری انتخابات و هیات اجرایی طبق قانون، از 30 نفر معتمد شناسایی و دعوت شد که نهایتاً 13 نفر تمام فرایند انتخابات شهرستان را در هیات اجرایی بررسی می‌‌کنند.

عبدالغنی در ادامه بیان کرد: رعایت چهار اصل مدنظر مقام معظم رهبری در این انتخابات شامل رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت برای تمامی نامزدهای مورد تأکید قرار دارد.

فرماندار شهرستان شهرکرد با اشاره به رسالت فعالان فضای مجازی و خبرنگاران در ایجاد امید در بین مردم گفت: اصحاب رسانه اعتمادسازی مقبولی در بین آحاد جامعه ایجاد کرده‌اند و با استفاده از این ظرفیت مطلوب لازم است که با روشنگری و حقیقت‌طلبی به دنبال امیدآفرینی و دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات باشند.

در این نشست، فعالان فضای مجازی شهرستان شهرکرد در حضور فرماندار و جمعی از مسئولان قضایی و انتظامی این شهرستان و دبیر شورای فضای مجازی استان، به ارائه نقطه نظرات خود در زمینه‌های مختلف پرداختند و بر مطالبه‌گری و نقد دلسوزانه برای پیشرفت و آبادانی شهرستان و استان تأکید شد.

خبرنگار: بهاره رئیسی

خبرنگار : بهاره رییسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار