معاون سیاسی سپاه قمر بنی هاشم(ع):

انتخابات نشان‌دهنده وحدت ملی و پشتوانه مردم علیه دشمنان است

فارسان (پانا) - معاون سیاسی سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) انتخابات را نشان‌دهنده وحدت ملی و پشتوانه مردم علیه دشمنان دانست.

کد مطلب: ۱۴۸۱۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات نشان‌دهنده وحدت ملی و پشتوانه مردم علیه دشمنان است

علیرضا اسماعیلی در دوره ضمن خدمت معلمان شهرستان فارسان، انتخابات را پدیده مهم و سرنوشت‌ساز برای ملت ایران دانست و گفت: شهادت رئیس‌جمهور به‌طور ناگهانی، حادثه‌ای بود که هیچگاه فراموش نمی‌شود اما وظیفه ما در برابر شهدای خدمت این است که با توجه به اینکه در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستیم، شرایط بسیار حساسی بر کشور حاکم است و لذا باید وظیفه خود را به‌جا آوریم.

اسماعیلی در مورد مهم‌ترین کلیدواژه در انتخابات خاطرنشان کرد: اولین و مهم‌ترین کلیدواژه‌ای که در انتخابات برای ما وجود دارد، بحث امنیت در کشور ما است. حضور مردم به لحاظ کیفی یعنی جهت‌گیری رای مردم به منظور ضلع سوم بسیار مهم و حیاتی است.

وی در خصوص حضور مردم در پای صندوق‌های رای اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی، دشمنی خود را بر اساس میزان حضور مردم در پای صندوق‌های رای می‌دانند و جایی که دشمن می‌تواند پشتوانه دفاعی، مردمی و انقلابی را بسنجد، انتخابات است.

اسماعیلی در رابطه با ضعف دشمنان در انتخابات خاطرنشان کرد: هر کجا وحدت ملی و پشتوانه مردم را به رخ دشمن کشیدید، دشمن از شما فاصله می‌گیرد و هر جایی که دشمن احساس کند پشتوانه مردمی ضعیف شده به ما نزدیک می‌شود. 

وی با اشاره به تلاش دشمن برای بیان نشدن مبانی انقلاب گفت: چرا دشمن تلاش می‌کند من و شما جرات نکنیم مبانی انقلاب را بیان کنیم؟ شما وقتی نتوانید آرمان‌های انقلاب را فریاد بزنید یعنی ضعیف هستید و پیامد آن جنگ فرهنگی، تهدید نظامی و تحریم اقتصادی برای کشور ایران است. هدف ما انتقال انقلاب اسلامی با بیان شعارهاست.

خبرنگار : سمیرا دادور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار