رئیس اداره اطلاعرسانی و روابطعمومی دانشگاهفرهنگیان استان به مناسبت روز ارتباطات و روابطعمومی:
روابطعمومی باید شناختی درست، کامل و جامع از سازمان در اختیار مردم قرار دهد
شهرکرد (پانا) - رئیس اداره اطلاعرسانی و روابطعمومی دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری گفت روابطعمومی یک سازمان یا نهاد باید شناختی کامل و جامع از مجموعهای که در آن فعالیت میکند را در اختیار مردم قرار دهد.
حسین مولوی در گفتوگو با پانا گفت: «فعال بودن در روابط عمومی یک مجموعه، تعاملات بالا و تخصصی بسیاری را میطلبد چرا که ارتباط ثمربخش، کل سازمان را در مسیر تحقق اهداف قرار خواهد داد، نگاه حاضر به روابطعمومی و جایگاه روابطعمومی در کشور با اجرایی شدن این توجهات که روزی را با این نام قرار دادهاند، میتواند گامهای بلندی را در حرکت روبه رشد نظام ارتباطی و روابط عمومی درکشور بردارد و این حرفه و فن تخصصی را در جایگاه و مرتبه و منزلت واقعی خویش قرار دهد. در واقع میتوان گفت روزملی ارتباطات و روابط عمومی میتواند نقطه عطفی را در توسعه و تحول واحدهای روابط عمومی در جامعه ایجاد کند.»
وی افزود: «روابطعمومی به عنوان اصلیترین حلقهارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارند به همین دلیل توجه ویژه به آن، به عنوان نهادی که میتواند به صورت نظاممند، برنامهریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است و وحدت و همسو بودن نهاد و سازمان از طریق روابط عمومیهای متخصص، با تجربه، کارآمد و تاثیرگذار شکل میگیرد.
وی افزود: «روابطعمومی به عنوان اصلیترین حلقهارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارند به همین دلیل توجه ویژه به آن، به عنوان نهادی که میتواند به صورت نظاممند، برنامهریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است و وحدت و همسو بودن نهاد و سازمان از طریق روابط عمومیهای متخصص، با تجربه، کارآمد و تاثیرگذار شکل میگیرد.
رئیس اداره اطلاعرسانی و روابطعمومی دانشگاه فرهنگیان استان ادامه داد: «ایجاد ارتباط با مخاطبان جامعه از مهم ترین وظایف روابط عمومی سازمانها است که در واقع یکی از عوامل مهمی که در پیشبرد اهداف و سرنوشت یک سازمان اهمیت و ارزش اساسـی دارد و آن را در نیـل به اهداف مربوط یاری میدهد کیفیت رابطه آن سازمان با افراد حقیقی، حقوقی و افکار عمومی جامعهای است که بـا آن در ارتباط است و هراندازه این ارتباط مستحکمتر و گستردهتر باشد آن سازمان در دستیابی به اهداف خود موفقتـر خواهـد بود»
مولوی افزود: امروزه روابط عمومی به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژهای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد.
وی گفت: اینجانب روز ارتباطات و روابط عمومی را به کارشناسان وفعالان زحمت کش و سخت کوش روابط عمومی که با الهام از هم افزایی، هماندیشی، همسویی در جهت تحقق پیام روابط عمومی "همدلی و همزبانی" فعالیت میکنند، تبریک و تهنیت عرض میکنم و امیدوارم این روز نقطه عطفی در توسعه و تحول روابط عمومیها باشد.
مولوی افزود: امروزه روابط عمومی به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژهای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد.
وی گفت: اینجانب روز ارتباطات و روابط عمومی را به کارشناسان وفعالان زحمت کش و سخت کوش روابط عمومی که با الهام از هم افزایی، هماندیشی، همسویی در جهت تحقق پیام روابط عمومی "همدلی و همزبانی" فعالیت میکنند، تبریک و تهنیت عرض میکنم و امیدوارم این روز نقطه عطفی در توسعه و تحول روابط عمومیها باشد.
دانشآموز خبرنگار: مهرشاد باقری
ارسال دیدگاه