رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش استان چهارمحال‌وبختیاری:

روند عادی توزیع شیر در استان چهارمحال‌وبختیاری در حال انجام است

شهرکرد (پانا) - رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال‌وبختیاری از روال عادی توزیع شیر در مدارس ابتدایی این استان خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد
روند عادی توزیع شیر در استان چهارمحال‌وبختیاری در حال انجام است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال‌وبختیاری؛ در پی انتشار نامه‌ای از یکی از شهرستان‌های استان در فضای مجازی با موضوع عدم توزیع شیر در مدارس تا اطلاع ثانوی، رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: با توجه به مشکوک شدن مدیران 2 آموزشگاه در یکی از شهرستان‌ها نسبت به کیفیت شیر، توزیع شیر در آن منطقه به‌صورت موقت متوقف شد تا بررسی‌های لازم توسط مسئولین بهداشت صورت پذیرد.

بهنام اسماعیلی گفت: طبق دستوالعمل‌ها نظارت‌های بهداشتی و کنترل کیفی شامل خط تولید تا محصول نهایی شیر مدارس قبل از خروج از کارخانه توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و اداره استاندارد، نمونه‌برداری و بررسی می‌شود و شیر بعد از انجام آزمایشات مربوطه و اطمینان از سلامت محصول توزیع می‌شود.

وی افزود: کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌ها نیز در فرآیند حمل شیر تا توزیع در مدارس، نظارت مستمر دارند و مربیان بهداشت و مدیران مدارس نیز در نهایت قبل از توزیع، کیفیت شیر را بررسی می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار