مردم چهارمحال‌وبختیاری بیش از 4 میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند

شهرکرد (پانا) - مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال‌وبختیاری از پرداخت بیش از 4 میلیارد و 100 میلیون تومان زکات فطریه توسط مردم این استان خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد
مردم چهارمحال‌وبختیاری بیش از 4 میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند

جاسم محمدی‌فارسانی در جمع خبرنگاران بیان کرد: تاکنون مردم استان 4 میلیارد و 100 میلیون تومان زکات فطریه (عام، سادات و کفاره عمد و غیرعمد) از طریق پایگاه‌ها و روش‌های غیرحضوری کمیته امداد استان پرداخت کرده‌اند.

وی افزود: اعلام نهایی زکات فطریه با توجه به اینکه آمار ارسالی باید توسط دبیرخانه شورای زکات، بررسی و سپس در سامانه ثبت شود تا پایان هفته به طول می‌انجامد.

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به جمع‌آوری زکات فطریه توسط نهادهای حمایتی از جمله بهزیستی و مؤسسات خیریه اضافه کرد: زکات فطریه عام و سادات در همان روز عید فطر به حساب مددجویان و نیازمندان همان منطقه واریز یا به‌صورت حضوری (مناطق محروم) به دست نیازمندان رسیده است.

محمدی‌فارسانی خاطرنشان کرد: امسال برای نخستین بار، طرح جمع‌آوری زکات فطریه و کفاره از طریق نانوایی‌های سراسر استان و با استفاده از دستگاه‌های کارتخوان تعبیه شده انجام شد که 800 نانوایی در این طرح شرکت کرده‌اند. همچنین از طریق نصب (اپلیکیشن نظر) از طریق گوشی‌های همراه هوشمند نیز برای پرداخت زکات فطریه در نظر گرفته شده بود.

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه پرداخت کفارات عمد و غیرعمد تا پایان سال ادامه دارد، افزود: مردم استان می‌توانند با مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان یا از طریق واریز به شماره کارت بانکی 6035ـ5007ـ9979ـ6037 (کفاره غیرعمد) و 4302ـ5008ـ9979ـ6037 (کفاره عمد) نسبت به پرداخت کفارات خود اقدام کنند.

محمدی‌فراسانی در پایان از مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و نهادهای دارای مجوز که اقدام به جمع‌آوری زکات فطریه کردند، تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار