برای اولین بار در استان؛

یک معلم، چراغ منتخبان ملی جشنواره رسانه‌ای ابوذر را در چهارمحال‌وبختیاری روشن کرد

شهرکرد (پانا) - حسین اشراقی، یکی از معلمان استان چهارمحال‌وبختیاری، موفق به کسب رتبه سوم جشنواره رسانه‌ای ابوذر در سطح ملی شد.

لینک کوتاه کپی شد
یک معلم، چراغ منتخبان ملی جشنواره رسانه‌ای ابوذر را در چهارمحال‌وبختیاری روشن کرد

نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر کشور با معرفی برگزیدگان در استان خوزستان به کار خود پایان داد در حالی که در مرحله ملی جشنواره ابوذر برای اولین بار، یکی از اهالی رسانه چهارمحال‌وبختیاری موفق به کسب رتبه برتر در مرحله کشوری شد و در آیین اختتامیه این جشنواره، حسین اشراقی با کسب مقام سوم در بخش کلیپ و گزارش ویدئویی، چراغ منتخبان جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان را روشن کرد.

در مرحله استانی ۳۸ رتبه برگزیده از بین ۵۰۰ اثر ارسالی پس از بررسی هیات داوران مشخص و معرفی شدند.

در بخش کلیپ و گزارش ویدیوئی در محور سبک زندگی اسلامی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی، «حسین اشراقی» یکی از معلمان استان چهارمحال‌وبختیاری، حائز رتبه اول جشنواره رسانه‌ای ابوذر در سطح استان چهارمحال‌وبختیاری شد.

حسین اشراقی در رابطه با اثر منتخب در این جشنواره گفت: کلیپ «بهترین الگو» در رابطه با معلم شهید سیدمهدی زمانیان و با همکاری دانش‌آموز سفیر رسانه،  شراره حاتمی ساخته شده است.

وی  با بیان اینکه این کلیپ به مناسبت هفته معلم سال ۱۴۰۲ ساخته شده بود، ادامه داد: از سناریوی ساخت کلیپ تا متن، صحنه‌پردازی و تدوین کلیپ به‌صورت ابداعی و تولیدی انجام شد که در این راه، اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی و اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان همکاری کردند.

مسئول فضای مجازی بسیج فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال‌وبختیاری، اثربخشی در رسانه آموزش و پرورش را اصلی مهم دانست و ادامه داد: اگر از رسانه به عنوان مفهومی برای انتقال مفاهیم تعالی نظام تعلیم و تربیت استفاده کنیم، می‌توانیم جایگاه واقعی این دستگاه را به همگان نشان دهیم.

آیین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌‌ای ابوذر در اردوگاه شهیده مریم فرهانیان شهر آبادان در 17 اسفند و با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور برگزار شد.

خبرنگار: شراره حاتمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار