رئیس اداره قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

پاسخگویی به شبهات اعتقادی و سیاسی نوجوانان در طرح ثاقب/فیلم

اصفهان (پانا) - رئیس اداره قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت در طرح ثاقب که ویژه توان‌افزایی دانش‌آموزان منتخب و توانمند دوره اول و دوم متوسطه است، به شبهات دینی و اعتقادی و سیاسی نوجوانان پاسخ داده می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۹۵۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد
پاسخگویی به شبهات اعتقادی و سیاسی نوجوانان در طرح ثاقب/فیلم

بهنام محمدیان، رییس قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت‌وگو با پانا گفت: «طرح های متعددی در طول تابستان برای دانش آموزان اجرا شد که یکی از آنها طرح ثاقب بود.»

وی افزود: «در این طرح در خدمت اساتید برجسته استانی هستیم که با دانش آموزان پیرامون بحث توان افزایی و پاسخ به شبهات دانش آموزان کار می کنند و در 3 ناحیه این موضوع حل شده و کلاس ها برگزار شده است و هفته آینده در خدمت 3 ناحیه دیگر خواهیم بود.»

همچنین حسین هنرمندان، کارشناس مسئول قرآن و عترت ناحیه ۵ اصفهان بیان کرد: «طرحی را شروع کردیم به نام طرح ثاقب که پاسخگوی شبهات اعتقادی و سیاسی دانش آموزان است. در این طرح از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه دعوت شده که طی چهار روز، دو روز پسران و دو روز دختران در دارالقرآن آموزش و پرورش ناحیه ۵ شرکت کنند.»

امین براتی، محقق حوزه‌ دین شناختی در ادامه اضافه کرد: «طرح ثاقب یکی از طرح های خیلی خوب است که مبنای آن جهاد تبیین است، همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: روشنگری کنید این طرح در مقابل تحریفی که اتفاق افتاده است در مباحث فکری مقابله کرده است.»

وی اذعان کرد: «هر موقع تحریفی اتفاق می افتد شما باید تبیینی داشته باشید تا آن تحریف را خنثی کنید. از همه نظر به سمت نوجوانان ما با مباحث درست و غلط آمیخته به هم، هجوم آورده و خوراک باطل درست کرده اند. در خیلی از مواقع، مسائل را غیرواقعی جلوه می دهند که راه مقابله با آن جهاد تبیین است.»

دانش آموز خبرنگار: ستایش کیقبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار