استاندار تهران در آیین افتتاحیه پایگاه‌های تابستانی ملارد:

برنامه‌ریزی برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، از وظایف آموزش و پرورش است/ فیلم

ملارد (پانا) - استاندار تهران در آیین افتتاحیه پایگاه‌های تابستانی در شهرستان ملارد، بر برنامه‌ریزی دقیق جهت غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان به عنوان وظیفه خطیر توسط آموزش و پرورش تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۳۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌ریزی برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، از وظایف آموزش و پرورش است/ فیلم

آیین افتتاحیه پایگاه‌های تابستانی و غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان شهرستان ملارد با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در سالن دوومیدانی برادران شهید مظفر برگزار شد.

علیرضا فخاری، استاندار تهران در افتتاحیه پایگاه‌های تابستانی مدارس شهرستان ملارد بیان کرد: فردای کشور در دست دانش‌آموزان است و امید به آینده درخشان کشور در پرورش درست و همه‌جانبه نوجوانان و جوانان امروز است.

وی ادامه داد: برای رشد و توسعه یک کشور در همه زمینه‌ها و قرارگرفتن در جایگاه شایسته خود، فعالیت‌های آموزش و پرورش در اوقات فراغت دانش‌آموزان و برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده، اهمیت بسیاری دارد.

فخاری افزود: مسئولین آموزش و پرورش وظیفه خطیر و سنگینی دارند و لازم است با برنامه‌ریزی دقیق، دانش‌آموزان سراسر شهرستانهای تهران را با شرایط سایر شهرستانها آشنا کنند و ذهن نوجوانان از اکنون آماده شود تا ظرفیت‌ها را ببینند و بشناسند تا در سال‌های بعد شاهد شکوفایی آن‌ها در زمینه‌های مختلف باشیم.

استاندار تهران بیان کرد: امروز شاهد افتتاح پایگاه‌های تابستانی در شهرستانهای تهران هستیم و در شهرستان ملارد، بیش از ۱۰۰پایگاه، بیش از ۴۰۰۰ دانش‌آموز را پوشش می‌دهد، این فرصت ، فرصت بی‌نظیری است برای اینکه دانش‌آموزان آینده درخشانی برای فردای خود رقم بزنند چرا که اوقات فراغت، اوقات درخشانی برای پرورش دانش‌آموزان است و اگر آموزش و پرورش بتواند تصویر درخشانی از اوقات فراغت برای دانش‌آموزان رقم بزند، این تصویر در ذهن دانش‌آموزان تا ابد در ذهن آنان خواهد درخشید.

وی تأکید کرد: تمام فعالیت‌های پرورشی باید با عشق و علاقه باشد تا این حس مثبت در دانش‌آموزان هم پرورش یابد و آن‌ها نیز در خلق فردایی زیبا برای کشور خود بکوشند.

دانش‌آموز خبرنگار: فاطمه نعمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار