لیگ برتر در کما؛ 1+3 تیم لیگ برتری اجازه میزبانی ندارند

(پانا) – بنابر مصوبه سازمان لیگ برتر، سه تیم نمی‌توانند در این فصل لیگ برتر فعلا میزبانی داشته باشند.

کد مطلب: ۹۲۱۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
لیگ برتر در کما؛ 1+3 تیم لیگ برتری اجازه میزبانی ندارند

سازمان لیگ برتر هفته گذشته جلسه ویژه خود را برای فصل جدید این دوره از رقابت‌ها برگزار کرد و روز گذشته الزامات برگزاری رقابت‌های لیگ برتر نوزدهم را در سه بند برای باشگاه‌ها ارسال کرد.

براساس بندهایی که در سایت رسمی سازمان لیگ برتر هم قرار گرفته شده است، به غیر از بند یک که مربوط به تامین امنیت بازی است و به شورای تامین و نیروهای تامین‌کننده امنیت مربوط است، دو بند دیگر به صورت کامل مربوط به باشگاه‌ها و هیات‌های فوتبال استانی است.

بلیت‌فروشی الکترونیک با دریافت کد ملی هوادار، بند 2 این نامه را به خود اختصاص داده است و در بند 3 به مشکلات زیرساختی در حوزه ایمنی و امنیتی ورزشگاه و خدمات عمومی و رفتارهای هواداران اشاره شده است که فصل گذشته طی چند مرحله مشکل‌ساز شده بود و آخرین مورد آن مربوط به فینال جام حذفی بین پرسپولیس و داماش گیلانیان بود که منجر به تاخیر 2 ساعت 40 دقیقه‌ای در برگزاری مسابقه شد.

اما در فصل جدید با نگاهی به اسامی 16 تیم حاضر در لیگ برتر نوزدهم، 3 باشگاه وجود دارند که بیشتر شرایط سازمان لیگ برتر را برای میزبان ندارند.

نفت مسجد سلیمان، نساجی مازندران و پارس جنوبی جم تیم‌هایی هستند که تاکنون نتوانسته‌‎اند شرایط مورد نظر برای میزبانی را به‌دست آوردند. وضع برای گل گهر سیرجان هم چندان مطلوب به نظر نمی‌رسد و احتمال دارد این تیم هم دچار وضعیتی مانند سه تیم دیگر شود.

در صورتی که این تیم‌ها نتوانند شرایط میزبانی در لیگ برتر را به‌دست آورند، بر اساس قانون باید میزبانی را به نزدیک‌ترین ورزشگاه در شهرهای اطراف که شرایط لازم را دارند انتقال دهند، موضوعی که با توجه به پرهوادار بودن این چهار تیم می‌تواند آنها را دچار دردسر کند.

در صورت فراهم نشدن این شرایط و تا زمان برطرف شدن مشکلات، به احتمال زیاد نفت مسجد سلیمان در اهواز از تیم‌ها پذیرایی خواهد کرد، پارس جنوبی جم به بوشهر می‌رود و نساجی هم به احتمال زیاد در تهران میزبان رقیب‌هایش خواهد بود. گل گهر سیرجان هم در صورت عدم توانایی برگزاری مسابقه، راهی کرمان می‌شود تا در ورزشگاه شهید باهنر میزبان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار