پرسپولیس بازهم به ژاوی رسید، گروه مرگ سهم استقلال شد

قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد

تهران (پانا) - مراسم قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها حریفان خود را شناختند.

کد مطلب: ۸۷۲۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد
پرسپولیس بازهم به ژاوی رسید، گروه مرگ سهم استقلال شد

در گروه یک حضور الوصل امارات و الزورا عراق قطعی است اما دو تیم دیگر با برگزاری پلی‌آف معرفی خواهند شد. ابتدا الوحدت اردن و الکویت کویت با هم روبرو خواهند شد، برنده این بازی در مرحله دوم پلی‌آف رقیب ذوب آهن است. سپس برنده این بازی باید در پلی‌آف نهایی با الغرافه قطر دیدار کند.

دیگر تیم حاضر در گروه یک به این ترتیب انتخاب خواهد شد، ابتدا آی‌جی‌ام‌کا ازبکستان و ایستیکول تاجیکستان با هم دیدار خواهند کرد و برنده این بازی با النصر عربستان دیدار می‌کند تا یکی دیگر تیم‌های گروه یک معرفی شود.

الاتحاد عربستان و الوحده امارات تیم‌هایی هستند که حضورشان در گروه دو قطعی است اما دو تیم دیگر این گروه را پلی‌آف تعیین می‌کند. در مسیر اول سایپا تهران با میناورا هند دیدار می‌کند و برنده این بازی رقیب تیم قطری الریان در پلی‌آف نهایی است. اما آخرین تیم این گروه قهرمان ازبکستان است که فعلا معرفی نشده است.

براساس قرعه‌کشی صورت گرفته بدون شک سخت‌ترین کار را استقلال تهران خواهد داشت تا شفر در دومین سال حضور در استقلال بعنوان سرمربی یکبار دیگر گروه مرگ را تجربه کند. در گروه سوم این دوره از رقابت‌ها استقلال تهران همراه با تیم‌های مدعی الدحیل قطر، العین امارات و الهلال عربستان قرار گرفته است؛ این یعنی هواداران استقلال باید در انتظار روزهای سختی برای تیمشان باشند.

اما در چهارمین گروه از منطقه غرب که پرسپولیس نایب قهرمان آسیا در آن حضور دارد، علاوه بر شاگردان برانکو، حضور السد قطر و الاهلی عربستان قطعی است. برخورد دوباره السد با پرسپولیس می‌تواند جذاب‌ترین دیدار این مرحله را رقم بزند. چهارمین تیم این گروه هم از طریق برگزاری پلی‌آف معرفی می‌شود، ابتدا الزورا عراق به مصاف نماینده ازبکستان می‌رود و سپس برنده این بازی با النصر امارات دیدار می‌کند تا دیگر تیم این گروه معرفی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار