دعوت رسمی از ایران برای حضور در رالی بین المللی خزر- آمل

تهران (پانا) - سفیر ترکمنستان با حضور در فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و دیدار با صیدانلو از تیم رالی ایران برای حضور در مسابقات بین المللی ترکمنستان ( تور خزر – آمل ) دعوت رسمی به عمل آورد.

کد مطلب: ۸۳۷۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
دعوت رسمی از ایران برای حضور در رالی بین المللی خزر- آمل

به گزارش سایت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، احمد قربان‌اف در دیدار با رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران که پیش از ظهر امروز سه شنبه در فدراسیون برگزار شد، دعوتنامه فدراسیون اتومبیلرانی کشورش را از ایران تقدیم محمود صیدانلو کرد و از او خواست تا با حضور تیمی از ایران در این رالی خزر-آمل که با حضور کشورهای مختلف جهان طی روزهای 20 تا 24 شهریور ماه به طول یک هزار کیلومتر برگزار می‌شود، موافقت کند.

سفیر ترکمنستان حضور ایران را به عنوان یک کشور قدرتمند در عرصه اتومبیلرانی در این رقابت‌ها به عنوان کشوری دوست و برادر خواستار شد و رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران هم با استقبال از این دعوت و با وجود تقارن با مسابقه بین المللی در ایران، قول همه گونه همکاری با ترکمنستان در این زمنیه را داد و متقابلاً از ترکمنستان دعوت کرد تا در رقابت‌های بین المللی خاورمیانه ( مِرک ) که اواسط شهریورماه به میزبانی تهران انجام خواهد شد ، حضور پیدا کنند.

سفیر ترکمنستان پیرامون تور خزر - آمل گفت : آمل مرکز استان لباب است که هم اکنون ترکمن آباد نامیده می‌شود و در مسیر جاده ابریشم قرار دارد و در ایران هم شهری به همین نام در استان مازندران وجود دارد. در نهایت هم قرار شد با کمک سفیر علاقمند به ورزش ترکمنستان در ایران روابط فدراسیون های اتومبیلرانی دو کشور گسترش و تعمیق پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار