در گفت‌وگو با پانا

حاج رضایی: سیستمی که تیم ملی مقابل اسپانیا بازی کرد برای دیدار با پرتغال چاره‌ساز نیست

تهران (پانا) - کارشناس فوتبال ایران معتقد است شیوه‌ بازی تیم ملی باید برای دیدار حساس مقابل پرتغال در مقایسه با اسپانیا تغییر داشته باشد.

کد مطلب: ۸۳۱۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
حاج رضایی: سیستمی که تیم ملی مقابل اسپانیا بازی کرد برای دیدار با پرتغال چاره‌ساز نیست

امیر حاج‌رضایی در گفت‌وگو با پانا درباره دیدار امشب تیم ملی فوتبال ایران مقابل پرتغال در آخرین جدال از مرحله گروهی جام جهانی 2018 گفت: طبیعی است که بازی سخت و حساسی پیش روی تیم ملی ایران خواهد بود و همه ما به خوبی می‌دانیم رویارویی با تیم‌های بزرگی مانند اسپانیا و پرتغال خیلی سخت است.

وی درباره تاکنیک کارلوس کی‌روش مقابل پرتغال گفت: اصولاً مربیان پرتغالی به تاکتیک دفاعی همراه با ضدحمله اعتقاد دارند و کی‌روش هم از این قاعده مستثنی نیست اما همان‌طور که دیدیم این تاکتیک در نیمه نخست مقابل اسپانیا اتفاق نیفتاد اما درست در نیمه دوم و بعد از آن گل تصادفی، وضع به یک باره تغییر کرد و بازیکنان ما دست به چندضد حمله پی‌درپی زدند به طوری که همه مردم جهان از شیوه بازی ایران متعجب شده بودند.

حاج‌رضایی افزود: سیستمی که کی‌روش برای تیم ملی مقابل اسپانیا در نظر گرفته بود این بود که به هیچ عنوان دروازه تیمش باز نشود اما باید توجه کنیم که این سیستم برای بازی با پرتغال کارساز نیست. در بازی اول تیم ملی با مراکش ما شانس داشتیم اما در بازی با اسپانیا هیچ بهره‌ای از شانس نبردیم. ما اگر در بازی با پرتغال علاوه بر توانایی‌هایی که تیم‌مان دارد و باید آنها را به نمایش بگذارد کمی خوش‌اقبال باشیم، پیروز خواهیم شد.

وی در مورد مهار کریستیانو رونالدو از سوی هافبک‌های و مدافعان ایران گفت: رونالدو بازیکن عادی‌ای نیست که با چند بازیکن در داخل زمین محو شود. این بازیکن ماشین گل‌زنی تیم ملی پرتغال بوده و تا کنون چهار گل در جام جهانی به ثمر رسانده است، بنابراین محو او کار راحتی نیست. از طرفی پرتغال علاوه بر رونالدو یکی از بهترین دروازه‌بانان را هم در تیم خود دارد که گلزنی به او کار آسانی نیست.

حاج‌رضایی در پایان گفت: همه ما می‌دانیم تساوی با پرتغال هم باعث می‌شود ما از جام جهانی حذف شویم، به همین علت همه بازیکنان با تمام وجود تلاش می‌کنند تا از این تیم 3 امتیاز را بگیرند و برای اولین بار به مرحله حذفی جام جهانی صعود کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار