در گفت و گو با پانا

وحید قلیچ: پرسپولیس به راحتی الجزیره را می‌برد، حتی اگر تیم اماراتی ضد فوتبال بازی کند

تهران (پانا) – دستیار علی پروین در پرسپولیس معتقد است با بازگشت سید جلال حسینی این تیم به راحتی در تهران از سد الجزیره خواهد گذشت.  

کد مطلب: ۸۲۱۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد
وحید قلیچ: پرسپولیس به راحتی الجزیره را می‌برد، حتی اگر تیم اماراتی ضد فوتبال بازی کند

وحید قلیچ مربی سابق پرسپولیس در گفت و گو با پانا درباره دیدار رفت پرسپولیس و الجزیره که منجر به شکست 3 بر 2 شاگردان برانکو شد گفت: الان متاسفانه در فوتبال ایران تیم‌ها عادت کرده‌اند که به یک نفر متکی هستند و اگر آن یک نفر در زمین نباشد شیرازه تیم از هم خواهد پاشید.

وی ادامه داد: در پرسپولیس هم همین شرایط وجود دارد و تیم کاملا متکی به سید جلال حسینی است و در بازی رفت با الجزیره هم پرسپولیس از محرومیت سید جلال ضربه خورد. تیم به نحوی وابسته سید جلال است که حتی برخی اوقات کار گلر را هم حسینی انجام می‌دهد. در بازی رفت نبودن سید جلال کاملا تاثیرگذار بود و دیدیم که علیرضا بیرانوند روی هر سه گل مقصر بود.

گلر سابق پرسپولیس درباره علیرضا بیراوند گفت: من طی این چند ماه هر وقت خواستم حرف بزنم با خودم گفتم سال جام جهانی است و باید از علیرضا حمایت کرد ولی واقعا اشتباهاتی که انجام می دهد در حد یک گلر شش دانگ و نام پرسپولیس نیست. از خوش شانسی بیرانوند است که مدافعی مانند سید جلال حسینی را دارد وگرنه عیار واقعی او بدون سید جلال مشخص می شد. من چند وقت پیش سر تمرین پرسپولیس رفتم و با علیرضا حرف زدم. با حرف های من حواشی پیرامون او جمع شد و به حرفم گوش داد اما درباره فنی کسی به حرف ما گوش نمی‌دهد.

مربی سابق پرسپولیس در ادامه درباره دیدار برگشت با الجزیره گفت: درست است که پرسپولیس بازی رفت را در امارات باخته است اما شک نکنید با نتیجه خوب در تهران این تیم را شکست می دهیم و به مرحله بالاتر صعود خواهیم کرد. خود من بعد از سال‌ها قرار است برای این بازی به ورزشگاه آزادی بروم تا کنار هواداران جشن صعود به مرحله بعد را بگیریم.

وی افزود: خدا را شکر می کنم که سید جلال حسینی و کمال کامیابی نیا به این بازی رسیده اند و دغدغه ما از بابت خط دفاع رفع شده است. البته بیرانوند باید خیلی مراقب باشد که در تهران گل بد نخورد؛ وقتی دروزاه بان گل بد بخورد شیرازه تیم از هم خواهد پاشید و جمع کردن بازی سخت می شود.

قلیچ در واکنش به احتمال ارائه فوتبال دفاعی از سوی الجزیره گفت: الجزیره هرطور در تهران بازی کند و رو به ضد فوتبال هم بیاورد در تهران مقابل پرسپولیس حرفی نخواهد داشت و با شکست به امارات برخواهد گشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار