وحید قلیچ در گفت و گو با پانا:

آقای بازیکن به خودت بیا/ پرسپولیس با غیرت ایرانی الوحده را می برد

گلر و مربی سابق پرسپولیس گفت: آقای بازیکن پرسپولیس یک ذره به خودت بیا و اطرافت را نگاه کن. یک زمانی ضربه می خوری که راه برگشت نداری و همه چیز برایت تمام شده است.

کد مطلب: ۶۱۸۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد

وحید قلیچ در گفت و گو با پانا درباره حواشی این روزهای پرسپولیس گفت: واقعا از طرف بازیکن های فعلی فوتبال ایران رفتاری صورت می گیرد که آدم می ماند چه بگوید. این مورد فقط مربوط به پرسپولیس نیست جاهای دیگر هم امسال بازیکن به بهانه نگرفتن پول تمرین را تعطیل کرده است.

وی ادامه داد: آقای بازیکن شما یکی دو میلیارد قرارداد داری حالا 60 الی هفتاد درصد هم گرفته ای حالا چند روز پاداش قهرمانی ات این ور و آن ور بشود چه اتفاق بزرگی می افتد که با احساسات هوادار بازی می کنی. آقای بازیکن پرسپولیس یک ذره به خودت بیا و اطرافت را نگاه کن. یک زمانی ضربه می خوری که راه برگشت نداری و همه چیز برایت تمام شده است.

گلر اسبق پرسپولیس افزود: مردم به عشق شماها در سرما و گرما وارد ورزشگاه می شوند؛ اینقدر با احساسات آنها بازی نکنید. پرسپولیس هفته بعد یکی از مهم ترین بازی های فصل اش را با تیم اماراتی دارد؛ من اصلا متوجه نمی شوم معنی این رفتارها چیست. می گذاشتند بعد از بازی لیگ قهرمانان دنبال حق و حقوق شان می رفتند و معترض می شدند.

قلیچ در واکنش به شعار " بی غیرت " توسط هواداران خطاب به بازیکنان پرسپولیس گفت: تماشاگر حق دارد؛ تحت هر شرایطی پشت تیم ایستاده الان می بیند تیم قهرمان شده و در آستانه دیداری حساس قهر می کنند ناراحت می شود. تجعب من از رفتار برانکو است؛ مربی نباید از این نوع رفتارهای بازیکن حمایت کند.

وی ادامه داد: برانکو می گوید بازیکنانم با غیرت بازی کردند و توانستند بازی 3 بر یک را مساوی کنند. این غیرت است؟ به جای اینکه در آستانه بازی مهم آسیا تیم با روحیه بالاتری هفته بعد از قهرمانی وارد زمین شود این نوع بازی را انجام می دهد.

دستیار علی پروین در پرسپولیس به مصاحبه بیرانوند و اظهارات او مبنی بر جدایی از پرسپولیس به علت اعتراض هواداران اینگونه واکنش نشان داد: آقای بیرانوند چطور موقعی که هوادارها تشویق ات می کردند و برایت هورا می کشیدند ساکت بودی و الان با یک اعتراض عصبانی می شوی. تماشاگر به علی پروین که اسطوره فوتبال ایران است هم اعتراض کرد و علیه اش حیا کن رها کن راه انداخت حالا شما که اصلا اندازه اسطوره ها نیستید.

قلیچ افزود: وقتی در مملکت گلر خوب کم داریم همین طور می شود که ناز می کنند و می دانند کسی هست که نازشان را می خرد. البته گلرها خوبمان را هم این هفته دیدیم که پاس گل به حریف دادند. با این شرایط فنی که دیده ام اگر بتوانم صغر سنی کنم و به فوتبال برگردم الان خیلی از گلرهای فعلی مان بهتر بازی می کنم.

مربی اسبق پرسپولیس درباره تشویق ستاره های قدیمی این تیم در ورزشگاه در دیدار با ذوب آهن گفت: وقتی تماشاگر می بیند بازیکن در این شرایط حساس تمرین نمی کند با تشویق قدیمی هایی مثل مجتبی محرمی می خواهد این پیام را بدهد که آقای بازیکن جدید از بزرگ های پرسپولیس درس بگیر و بدان آنها چطور سالها بعد از خداحافظی محبوب مانده اند.

وی در پایان درباره دیدار پرسپولیس و الوحده و تبعات تمرین نکردن روی این بازی گفت: درست است که تیم تمرین نکرده اما مطمئن باشید دقیقه 90 و قبل از بازی غیرت ایرانی شان به جوش می آید و با تمام وجود مقابل تیم اماراتی بازی می کنند. من مطمئنم تیم الوحده را می برد و انشالله اگر تیم های عربستان و قطر تبانی نکنند پرسپولیس به دور بعد صعود می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار