تصمیم انصراف تغییر کرد؛ فینال جام حذفی استقلال و خونه به خونه برگزار خواهد شد

تهران (پانا)-  تصمیم مالک خونه به خونه تغییر کرد و این تیم در فینال جام حذفی به مصاف استقلال تهران خواهد رفت.  

کد مطلب: ۸۱۸۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد
تصمیم انصراف تغییر کرد؛ فینال جام حذفی استقلال و خونه به خونه برگزار خواهد شد

در حالی که عرصه خبر در ایران عادت کرده است محور اصلی خبرهایش در حوزه فوتبال پیرامون تهران و تیم‌های پرطرفدار پایتخت باشد اما از یکشنبه تا به امروز تهران به حاشیه رفته و همه چیز محور شرق استان مازندران و دو شهر قائم‌شهر و بابل می‌چرخد.

رقابت داغ تیم‌های خونه به خونه بابل و نساجی مازندران تا هفته آخر ادامه داشت اما محاسبات بابلی‌ها برای صعود به لیگ برتر برهم خورد و نساجی با جشنواره گل در تهران به لطف تفاضل گل بهتر توانست جواز حضور در لیگ برتر را بدست آورد؛ موضوعی که باعث شد مالک متمول باشگاه خونه به خونه با اعتقاد بر اینکه فوتبال پاک در هفته آخر دیده نشده اعلام کند تیمش در اعتراض به این بی‌عدالتی از حضور در فینال جام حذفی کنار خواهد کشید.

روز گذشته مالک این تیم شمالی نامه‌ای مبنی بر انصراف از جام حذفی و عدم حضور در فینال منتشر کرد تا گمانه‌زنی‌ها برای قهرمانی احتمالی استقلال به راحت‌ترین شکل ممکن آغاز شود.

اما در فاصله 24 پس از انتشار این نامه تصمیم مالک خونه به خونه تغییر کرد و حالا قرار است این تیم روز پنجشنبه در فینال به مصاف استقلال تهران برود تا شانس کم خود را برای بالای سر بردن جام و آسیایی شدن آزمایش کند.

البته تصمیم به حضور در فینال جام حذفی مقابل استقلال در شرایطی است که عدم حضور خونه به خونه می‌توانست حتی منجر به سقوط این تیم به لیگ دو شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار