بیانیه شدیدالحن علی کریمی در واکنش به برخی اتهامات

تهران (پانا)- علی کریمی با انتشار مطلبی در کانال تلگرامی‌اش پاسخ برخی اتهامات اخیر را داد.

کد مطلب: ۸۱۴۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه شدیدالحن علی کریمی در واکنش به برخی اتهامات

علی کریمی که طی ماه‌های گذشته با افشاگری‌هاش علیه فدراسیون فوتبال و کارلوس کی‌روش از سوژه‌های اول فوتبال ایران بوده است، طی روزهای اخیر از سوی یک خبرگزاری غیر دولتی و یک سایت خبری مورد اتهام‌هایی قرار گرفته است.

جادوگر فوتبال ایران دقایقی قبل با انتشار مطبی در کانال تلگرامی‌اش پاسخ حواشی اخیر و اتهام‌هایی که به وی زده شد را داده است.

در مطلبی که علی کریمی منتشر کرده، آمده است:

از قدیم گفتن کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد،‌ولی که کسی خودش رو به خواب زده نه!
روزی که من تصمیم گرفتم مشکلات فدراسیون و مدیریت فوتبال رو برای مردم بگم،‌ منتظر این هجمه ها و انتقادها و حتی فحاشی‌و تهمت‌ها بودم! ‌از همون اول بارها و بارها گفتم و نوشتم که حرفام رو برای مردمی می‌زنم که صاحب واقعی این فوتبال هستن. همین که مردم بدونن کافیه!
قبلا هم گفتم که به نظرم مشکلات این فوتبال رو حداقل باید از اون راس درست کنیم. تا وقتی این سیستم مدیریتی و این دار و دسته به صندلی‌های مدیریتی فوتبال چسبیدن اوضاع همین طوری باقی خواهد موند. من نه پرچم مبارزه با فساد برداشتم که این توقعات از من وجود داره درباره تمام افراد و باشگاه‌ها صحبت کنم و نه ادعای خاصی دارم و نفع شخصی از این صحبت‌ها می‌برم.
دوستان دلواپس با تحقیق درباره مدیران این فوتبال و اخلاق و رفتارشون باید به خوبی بدونن که اگر من دنبال نفع شخصی بودم با سکوت کردن و حرف نزدن به خیلی‌ چیزها می‌تونستم برسم و نفع بیشتری می‌بردم. برای من کاری نداشت مثل بعضی‌ها با نزدیک شدن به این آقایون منافع و مقاصد خودم رو دنبال کنم و برای خودم دشمن درست نکنم که به هر دری بزنن تا علی کریمی زمین بخوره! ( البته این آقایون باید بدونن عزت و ذلت دست خداست)
من شخصا پیش وجدان خودم راحت هستم که وظیفه‌ام رو انجام دادم و سعی کردم چهره واقعی مدیران این فوتبال رو به مردم نشون بدم. هدفم فقط همین بود که آقایون به این باور برسن اون چیزی که فکر می کنن اهالی فوتبال، و مردم هستن‌ خودشونن! سعی کردم با مطرح کردن مشکلات و فسادها به آقایون بفهمونم که باید درباره عملکرد خودشون پاسخگو باشن! تا آخر هم این راه رو ادامه می‌دم!
قبلا هم گفتم!‌الان هم می‌گم! تا روزی که دار و دسته آقایون این فوتبال رو قبضه کرده باشن،‌ شک نداشته باشید که روز خوش نخواهیم دید و هر موفقیتی هم که به دست بیاد مقطعی خواهد بود. چون آقایون مدیر در خدمت فوتبال نیستن! این فوتباله که در خدمت آقایونه!
من فکر نمی کنم هیچ مصلحتی مهم‌تر از شفافیت باشه ! اگر خیلی‌ها می گن الان دم جام جهانی وقت حرف زدن نیست،‌ باید بهشون گفت چند ماه بعد هم جام ملت‌های آسیاست و بعد دوباره مسابقات مقدماتی جام جهانی قطر! پس با این طرز تفکر نباید هیچ وقت از مشکلات حرف زد و هیچ زمانی برای حرف زدن و شفاف سازی مناسب نیست!
ما رسانه و خبرنگارانی داریم که کار خودشون رو به بهترین شکل ممکن دارن انجام میدن و با وجود مشکلاتو تهدید‌هایی که وجود داره به بهترین شکل شفاف سازی انجام میدن! من هم درباره آن بخش از مشکلاتی که کمتر در رسانه‌ها و فوتبال به آن پرداخته اند و مسائل مهمی بود حرف زدم.
اجازه بدید واقعیت‌ها گفته بشه! هر کسی سیستم خودش رو داشته باشه! اگر این دوستان از انتقادهایی که به مدیریت فدراسیون و اون آقا دلاله دارم منافعشون به خطر می افته که هیچی! ‌اگر منفعتی ندارن , از شفاف سازی و طرح سوال استقبال نمی کنن و تمایلی هم به سوال پرسیدن درباره این فجایع از فدراسیونی‌ها ندارن، حداقل تهمت نزنن و انگ به ما نچسبونن!
این وسط هم مردم قضاوت کنن چه کسی خائنه و چه کسی خادم!

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار