لیگ نخبگان آسیا؛

برخورد قطری‌ها به صخره سرخ فوتبال ایران؛ بازگشت کاپیتان به جمع پرسپولیسی‌ها

درخشان: لیگ نخبگان آسیا بی‌رحم است و پرسپولیس باید بی‌رحمانه بازی کند

تهران(پانا) - پرسپولیس در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا به مصاف تیم فوتبال السد خواهد رفت.

کد مطلب: ۱۵۱۱۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
برخورد قطری‌ها به صخره سرخ فوتبال ایران؛ بازگشت کاپیتان به جمع پرسپولیسی‌ها

هفته سوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا از امشب با چهار دیدار آغاز می‌شود، در مهمترین این بازی‌ها تیم فوتبال پرسپولیس ایران به مصاف السد قطر خواهد رفت. السد با چهار امتیاز در جایگاه سوم جدول این پیکارها قرار دارد و پرسپولیسی‌ها تنها با یک امتیاز جایگاه نهمی را از آن خود کردند.

پرسپولیس بعد از به تعویق افتادن ادامه بازی‌های لیگ بیست‌وچهارم به‌خاطر انتخابی جام جهانی2026، انگیزه مضاعفی برای دور شدن از جمع تیم‌های تک امتیازی لیگ نخبگان آسیا دارد. 

تیم فوتبال السد در شرایطی به مصاف سرخ‌پوشان فوتبال ایران می‌رود که در هفته دوم دیگر نماینده فوتبال ایران استقلال را شکست داده است. ولی این بار  به صخره سرخ فوتبال ایران برخورد کرده است.السد دنبال لقب گرفتن به عنوان شکارچی تیم‌های ایرانی است. ولی در معرض طوفان سرخ در فوتبال ایران قرار دارد.

63178711

یاران گاریدو پس از تساوی خانگی مقابل تیم فوتبال پاختاکور، باید در این دیدار برای کمتر کردن فاصله خود از جمع تعقیب‌کنندگان تیم‌های فوتبال الهلال و الاهلی عربستان به پیروزی برسند.

دیدار تیم‌های فوتبال السد قطر - پرسپولیس ایران، امشب ساعت 19:30 با سوت داور ژاپنی آغاز می‌شود.

حمید درخشان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با پانا در آستانه بازی السد - پرسپولیس، گفت: «پرسپولیس در شرایط خوبی قرار دارد و بازیکنان این تیم از سطح فنی و فیزیکی بالایی برخوردار هستند.» 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: «پرسپولیس طی این دو هفته از لیگ نخبگان آسیا، عملکرد خوبی نداشته است و تنها یک امتیاز مقابل تیم فوتبال پاختاکور کسب کرد در شرایطی که می‌توانست برنده این بازی باشد، پرسپولیسی‌ها در این بازی گُنگ بودند و همدیگر را در بازی پیدا نمی‌کردند.»

درخشان تأکید کرد: «لیگ نخبگان آسیا بی‌رحم است و پرسپولیس باید بی‌رحمانه بازی کند. پرسپولیس باید با سیمای تهاجمی مقابل تیم فوتبال السد بازی کند.»

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس بیان کرد: «غیبت حسین کنعانی‌زادگان هم می‌تواند یکی از مشکلات پرسپولیس در این دیدار باشد، ولی چالش نیست، زیرا سرمربی پرسپولیس در معادلات خود نگاه تک بازیکنی ندارد، قطعاً نبود کنعانی‌زادگان را به خوبی پر خواهد کرد.»

2og4vcqu

درخشان با اشاره به اینکه بازگشت کریم باقری بی شک یک بمب انگیزه در اردوگاه پرسپولیسی‌هاست، تصریح کرد: «بازگشت کاپیتان به جمع سرخ‌پوشان هم می‌تواند یکی از اتفاقت خوب این روزهای پرسپولیسی‌ها باشد.»

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با تأکید بر اینکه پرسپولیس مقابل السد شانس پیروزی دارد، اضافه کرد: «باید برای برد در مقابل نماینده قطر به میدان بروند.»

درخشان بیان کرد: «امیدوارم پرسپولیس در ادامه مسیر لیگ نخبگان آسیا با برد مقابل السد، بتواند کارنامه خوبی در این رویداد مهم فوتبال باشگاهی در قاره کهن ارائه دهد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار