انتخابی جام جهانی۲۰۲۶؛

دست پر ایران مقابل ازبک‌ها؛ VAR از اردوگاه یوزها قربانی گرفت

مهدوی: بازی با قطر در کشور ثالث به ضرر فوتبال ماست

تهران(پانا) - تیم ملی فوتبال ایران در جریان رقابت‌های انتخابی جام جهانی مقابل ازبکستان به تساوی رسید.

کد مطلب: ۱۵۰۸۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
دست پر ایران مقابل ازبک‌ها؛ VAR از اردوگاه یوزها قربانی گرفت

تیم ملی فوتبال ایران با ترکیب علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، علی نعمتی، صالح حردانی، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، سامان قدوس (71- امید نورافکن)، علیرضا جهانبخش (78- علی قلی‌زاده)، محمد محبی (55- مهدی قایدی)، مهدی طارمی و سردار آزمون (78- شهریار مغانلو) مقابل ازبک‌ها به میدان رفت.

صالح حردانی و سامان قدوس اخراجی‌های تیم ملی فوتبال ایران در این بازی بودند.

تیم ملی ازبکستان با وجود 9 نفره شدن تیم ملی فوتبال ایران، نتوانست 3 امتیاز این بازی را در خانه کسب کند و هرچه زدند به در بسته خورد.

تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان نمایش ضعیفی داشت. دقیقه 65 سردار آزمون در محوطه جریمه ازبکستان سرنگون شد ولی داور تصمیمی به خطا نداشت. سعید عزت‌اللهی هم در یک دو صحنه اقدام به شوت‌زنی کرد که نتیجه لازم را نداشت.

دقیقه 75 بازی خطر از بیخ گوش یوزها گذشت و داورخطای مهدی طارمی را بروی بازیکن ازبک پنالتی تشخیص نداد. شجاع خلیل زاده در دقایق پایانی بازی دروازه تیم فوتبال ازبکستان را با یک خطر جدی مواجه کرد.

 

قلی‌زاده در پایان بازی تیم فوتبال ازبکستان را به پرتگاه پنالتی برد، ولی داور با استفاده از کمک داور ویدئویی صحنه را به نفع تیم ملی فوتبال ایران پنالتی اعلام نکرد. ولی در نهایت گلی از دروازه‌ها عبور نکرد و بازی بدون گل به پایان رسید.

محمد رضا مهدوی کارشناس فوتبال کشورمان بعد از تساوی ایران مقابل ازبکستان، گفت: «بازیکنان تیم ایران تمام تلاش خود را برای کسب 3 امتیاز این بازی انجام دادند، ولی شانس با ما یار نبود.»

171387426

کارشناس فوتبال کشورمان افزود: «اخراج  بازیکن معادلات امیر قله‌نویی را به هم زد، از طرفی هم ازبکستان نتوانست از این فرصت طلایی استفاده کند.»

مهدوی تأکید کرد:«امروز روز مهاجمان تیم ملی فوتبال ایران نبود، سردار آزمون و مهدی طارمی نتوانستند سرنوشت تیم ملی را عوض کنند.»

کارشناس فوتبال کشورمان بیان کرد: «بازیکنان ما تا دقیقه آخر بازی دست از تلاش بر نداشتند، ولی در این دقایق شانس با ازبک‌ها بود.»

مهدوی با اشاره به اینکه بازی با قطر در کشور ثالث به ضرر فوتبال ماست، تصریح کرد: «ولی باز هم ایران بخت اول صعود از این گروه است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار