حسینی: گاریدو قطعا به ایران برمی‌گردد؛ منتظر صدور رای پرونده پریرا هستیم

تهران(پانا) - مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس گفت دقیق نمی‌داند چه زمانی گاریدو به ایران برمی‌گردد ولی یکشنبه یا دوشنبه هفته آینده در ایران است. او صددرصد به ایران بازخواهد گشت.

کد مطلب: ۱۵۰۸۷۹۹
لینک کوتاه کپی شد
حسینی: گاریدو قطعا به ایران برمی‌گردد؛ منتظر صدور رای پرونده پریرا هستیم

امیرعلی حسینی، مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس درباره ارسال نامه از طرف فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: تا این لحظه هیچ نامه رسمی به باشگاه پرسپولیس ارسال نشده است. پرسپولیس هر سال در مسابقات آسیایی شرکت می‌کند و چه در خارج و نیز داخل کشور اگر مسابقه برگزار شود، به بهترین نحو بازی می‌کند.

وی درباره آخرین وضعیت شکایت بازیکنان خارجی به ویژه پریرا گفت: پرونده پریرا در CAS است و جلسات آن برگزار شده و منتظر صدور رای توسط دادگاه عالی ورزش هستیم. او از قانون ورزش استفاده کرده و ابلاغ رای را به تعویق انداخت و تا الان رای به دست ما نرسیده است. روند صدور رای این دادگاه کند است. لوکادیا در دادگاه عالی ورزش درخواست استیناف کرد و پرونده او هم مورد رسیدگی قرار گرفت و جلسه استیناف برگزار شد و او منتظر صدور رای است. مکاتبات دیاباته هم انجام شده است و با وکیل او و خودش صحبت کردیم و امیدوارم به شکایت نرسد.

مدیر امور بین‌المللی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: با پریرا اقاله نامه نوشتیم و قرار شد که مبلغی را پرداخت کنیم. چون پرداخت‌ها دیر یا زود شده، او شکایت کرده است. لوسادا مربی و هوادار پرسپولیس بوده و مرتب باهم در تماس هستیم و این مشکل هم حل می‌شود. در بحث همکاری همواره این موضوعات وجود دارد و او هم زحمت کشیده است. انشاالله مطالبات او هم پرداخت می‌شود.

وی درباره بازگشت کادر فنی و سرمربی تیم پرسپولیس گفت: دقیق نمی‌دانم چه زمانی گاریدو به ایران برمی‌گردد ولی یکشنبه یا دوشنبه هفته آینده در ایران است. صددرصد او به ایران بازخواهد گشت.

حسینی درخصوص پول‌های پرسولیس در ای‌اف‌سی گفت: از این پول‌ها خبری نشد و تنها وجهی که کنفدراسیون فوتبال آسیا از طرف پرسپولیس پرداخت کرده هزینه برخی از هتل‌هایی است که باشگاه برای برگزاری بازی‌های آسیایی در نظر گرفت. ۳ میلیون و ۴۰۰ هزا دلار در حساب ای‌اف‌سی مانده است و امسال با حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان ۸۰۰ هزار دلار دیگر اضافه می‌شود.

وی گفت: برای مرتضی پورعلی گنجی پرونده باز کردیم ولی مدارک باید کامل شود و وجهی به باشگاه تعلق می‌گیرد. روال فیفا مقداری فرق می‌کند و به بازیکنان و مربیان اسبق پرسپولیس از طرف باشگاه وجوهی را پرداخت می‌کنند که به رادوشوویچ مبلغی را فیفا پرداخت کرد. ارونوف دوست و بازیکن خوب ما هست و کارهای لازم را برای او انجام دادیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار