قدرت کشتی ایران در آیینه المپیک پاریس

تیبیلوف: کشتی‌گیران ایرانی قوی هستند

تهران(پانا) -کشتی‌گیر روسی الاصل تیم صربستان با تمجید از ایمان محمدی از قدرت کشتی ایران می‌گوید.

کد مطلب: ۱۵۰۵۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
تیبیلوف: کشتی‌گیران ایرانی قوی هستند

گئورگی تیبیلوف کشتی‌گیر روسی الاصل تیم صربستان و دارنده مدال برنز جهان در وزن 63 کیلوگرم گفت: مبارزه با حریفانم من را قوی‌تر و باهوش‌تر می‌کند و برای همین احترام زیادی برای آنها قائل هستم.

نماینده وزن 60 کیلوگرم صربستان در المپیک پاریس در مورد این مسابقات گفت: شرایط المپیک عالی بود و همه در سطح بسیار بالایی در این رقابت‌ها شرکت کرده بودند.

وی در مورد عملکرد نمایندگان ایران تصریح کرد: کشتی‌گیران ایرانی عملکرد موفقی داشتند و نشان دادند که چقدر قوی هستند و برای کسب این نتیجه به آنها تبریک می‌گویم.

تیبیلوف در مورد برنامه‌های آینده‌اش اضافه کرد: اول اینکه تمامی اشتباهات را باید جبران کنم و روند تمریناتم را قوی‌تر ادامه دهم.

وی افزود: در کشتی باید با خودتان صادق باشید و از هوش خود برای مقابله با حریفان نهایت استفاده را ببرید.

این کشتی گیر روسی الاصل تصریح کرد: کشتی‌گیران ایرانی بسیار قوی و باهوش هستند و من خوشحالم که با آنها مبارزه می‌کنم. مبارزه با ایمان محمدی یکی از مهمترین رقابت‌های من بود و از او تشکر می‌کنم.

تیبیلوف تأکید کرد: من با مراد ممدوف آذربایجانی نیز کشتی گرفتم، او هم مرد بسیار خوبی و هم کشتی گیر بسیار خوبی است. پس از آشنایی با او چیزهای زیادی یاد گرفتم و بسیار قوی‌تر شدم و از این بابت از او نیز تشکر می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار