خزایی در گفت‌وگو با پانا:

اکبر خزایی در آستانه ثبت دوازدهمین قضاوت در تشکیلات بدنسازی مستر المپیا

۴۰۰ ورزشکار در رقابت بدنسازی NPC حضور داشتند

تهران(پانا) - اولین و تنها قاضی حرفه‌ای بدنسازی کشورمان یازدهمین قضاوت خود در فدراسیون جهانی بدنسازی را به ثبت رساند.

کد مطلب: ۱۵۰۴۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
اکبر خزایی در آستانه ثبت دوازدهمین قضاوت در تشکیلات بدنسازی مستر المپیا

اکبر خزایی اولین و تنها داور حرفه‌ای بدنسازی کشورمان از تاریخ ۱۹ سپتامبر تا ۲۳ سپتامبر در پنل داوری رقابت بدنسازی NPC ازمیر ترکیه بعنوان داور حضور داشت و یازدهمین قضاوت خود در فدراسیون جهانی بدنسازی را به ثبت رساند.

اکبر خزایی در گفت‌وگو با پانا درباره داوری رقابت بدنسازی NPC ازمیر ترکیه گفت: این رقابت که با میزبانی کشور ترکیه برگزار شد بیش از ۴۰۰ شرکت کننده از کشورهای مختلف جهان حضور داشتند و در بخش حرفه‌ای فیزیک ریکاردو از ایتالیا پس از قهرمانی موفق به کسب مجوز حضور در مسترالمپیای آمریکا شد و در بخش آماتور نیز ۴ پرو کارت از ۶ پرو کارت را ورزشکاران بدنسازی و کلاسیک فیزیک ایران کسب کردند.

در سوابق اکبر خزایی عناوینی همچون مربی تیم ملی فیتنس ایران، مشاور دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عضو هیئت رئیسه کمیسیون داوران فدراسیون بدنسازی و دیگر سمت‌ها به چشم می‌خورد.

خزایی قرار است ۱۷ آذر دوازدهمین قضاوت حرفه‌ای خود در تشکیلات بدنسازی مستر المپیا را به ثبت برساند. تا پیش از سال ۲۰۲۲ داور فدراسیون جهانی ifbb بود که پس از اخذ نمره قبولی بعنوان اولین و تنها داور حرفه ای بدنسازی از کشور ایران نامش در تاریخ بدنسازی ثبت شد.

cc70adbb-10e2-457a-9517-c60c750ca75e

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار