برزگر در گفت‌وگو با پانا:

دبیر همانند المپیک سیدنی در گود مدیریت هم عملکرد طلایی دارد

فدراسیون کشتی نباید جوانان مدال‌آور را در ادامه مسیر قهرمانی رها کند

تهران (پانا) - با حضور محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی و احمد دنیامالی وزیر ورزش‌وجوانان پروژه‌های عمرانی فدراسیون کشتی افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۵۰۲۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
دبیر همانند المپیک سیدنی در گود مدیریت هم عملکرد طلایی دارد

سالن چند منظوره شهید بابانظر، ساختمان جدید سازمان لیگ کشتی شهیدان میرشاکی، جاده تندرستی و بوستان، از جمله پروژه‌های عمرانی فدراسیون کشتی به شمار می‌روند.

تجلیل از مدال‌آآوران و کادر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشور در بازی‌های المپیک پاریس، رقابت‌های جهانی یکی دیگر از برنامه‌های فدراسیون بود.

به بهانه افتتاح پروژه‌های عمرانی فدراسیون کشتی با منصور برزگر به گفت‌وگو نشستیم. 

فدراسیون جهانی کشتی (فیلا) سال 1382 طی نامه‌ای موافقت خود را با درخواست فدراسیون کشتی ایران مبنی بر اعطای لقب استادی به منصور برزگر و مهدی خالدی اعلام کرد.

دارنده مدال نقره بازی‌های المپیک1976 مونترال در گفت‌وگو با پانا درباره شرایط حاکم بر فدراسیون کشتی، گفت: «علیرضا دبیر همانند دایره طلایی بازی‌های المپیک 2000سیدنی در گود مدیریت هم عملکرد خوب و طلایی داشته است.»

267821

برزگر افزود: «علیرضا دبیر سیاست‌های چند بعدی را در دستور کار خود قرار داده است، یکی از این بخش‌ها تقویت زیرساخت‌های کشتی است که قطعاً اقدامات ماندگاری خواهد بود و برای نسل‌های آینده، بستر ظهور استعدادهای ناب کشتی در اقسا نقاط کشور به حساب می‌آید.»

پیشکسوت کشتی کشورمان ادامه داد: «به طور مثال سالن چند منظوره شهید بابانظر، یکی از اقدامات مهم فدراسیون در بحث بسترسازی برای کشف استعدادهای ناب به شمار می‌رود.»

برزگر تأکید کرد: «هر چه سالن و خانه کشتی در ایران به عنوان قطب اصلی کشتی جهان ساخته شود، باز هم برای پرورش و هدایت استعدادها و نخبگان کشتی در سطح کشور کم است. زیرا ما نونهالان، نوجوانان و جوانان علاقه‌مند و مستعد زیادی در کشتی داریم که باید برای شکوفایی استعدادهایشان مورد حمایت قرار بگیرند.»

پیشکسوت کشتی کشورمان در نگاهی هم به بحث تجلیل از مدال‌آوران مسابقات المپیک2024 پاریس و رقابت‌های جهانی، این اقدام را بمب انگیزه برای موفقیت بیشتر کشتی‌گیران در میادین بین‌المللی مهم آینده برشمرد و تصریح کرد: «فدراسیون کشتی نباید جوانان مدال‌آور را در ادامه مسیر قهرمانی رها کند. قطعاً با شناختی که از علیرضا دبیر دارم این حمایت‌ها ادامه‌دار خواهد بود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار