یوز ایرانی مقابل سیتی‌زن‌ها؛ طارمی جایگزین لائوتارو

تهران(پانا) - با اعلام خبرنگار اسکای مهدی طارمی قرار است به جای لائوتارو مارتینز در ترکیب اصلی اینتر برابر منچسترسیتی به میدان برود.

کد مطلب: ۱۵۰۲۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد
یوز ایرانی مقابل سیتی‌زن‌ها؛ طارمی جایگزین لائوتارو

اینتر چهارشنبه شب در چارچوب دیدارهای هفته اول مرحله گروهی رقابت‌های فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا و در یک بازی حساس و تماشایی که تکرار فینال دو فصل قبل این مسابقات است باید در ورزشگاه خانگی منچسترسیتی روبروی این تیم به میدان برود.

رسانه‌های ایتالیایی پیش از این مدعی شده بودند که سیمونه اینزاگی به احتمال زیاد در این بازی از ترکیب همیشگی این تیم استفاده خواهد کرد و لائوتارو مارتینز و مارکوس تورام در خط حمله به‌عنوان دو مهاجم این تیم به میدان خواهند رفت و به این ترتیب مهدی طارمی باید روی نیمکت منتظر فرصتی برای حضور در میدان باشد.

اما حالا به نظر می‌رسد که شرایط برای این ستاره ایرانی اینتر فرق کرده است. متئو بارزاگی، خبرنگار اسکای اسپورت ایتالیا، مدعی شده است که لائوتارو مارتینز در این بازی قرار است کار را از روی نیمکت شروع کند و طارمی این فرصت را خواهد داشت که برابر پپ گواردیولا و شاگردانش از ابتدا و در ترکیب اصلی اینتر به میدان برود.

شرایط فیزیکی ستاره آرژانتینی اینتر چندان خوب نیست و او به دلیل فشاری که در چند ماه اخیر تحمل کرده از نظر فیزیکی خسته شده و کمی افت کرده است و به همین دلیل اینزاگی به این نتیجه رسیده است که در حال حاضر بهترین تصمیم برای تیمش این است که به این بازیکن فرصتی برای استراحت بدهد و طارمی را در کنار تورام در ورزشگاه اتحاد به زمین بفرستد.

مارکو آرتاتوویچ در آخرین جلسه تمرینی این تیم پیش از برگزاری بازی برابر سیتی حضور نداشت و گفته شد که به دلیل بیماری و تب نتوانسته است تیمش را همراهی کند و به این ترتیب سرمربی اینتر گزینه دیگری برای حضور در خط حمله تیمش در این بازی جز طارمی نخواهد داشت.

مهاجم تیم ملی ایران این فرصت را خواهد داشت که برای دومین بار در این فصل و پس از بازی برابر لچه در ترکیب اصلی تیمش به میدان برود و توانایی‌ها و مهارتش را برابر منچسترسیتی که یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر فوتبال دنیاست، به نمایش بگذارد.

bdbhzn1k

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار