کاندیداهای جانشینی آینده توپ طلا در یک قاب؛ رونالدو صاحب آینده توپ طلا را معرفی کرد

تهران (پانا) - رونالدو نامزد بهترین بازیکن تاریخ فوتبال برای توپ طلاست و ۵ بار برنده این جایزه شده و هم‌اکنون فکر می‌کند چند بازیکن مدعی کسب این عنوان انفرادی هستند.

کد مطلب: ۱۵۰۰۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
کاندیداهای جانشینی آینده توپ طلا در یک قاب؛ رونالدو صاحب آینده توپ طلا را معرفی کرد

به گزارش سایت مطرح ورزشی و اسپانیایی مارکا، کریستیانو رونالدو از کیلیان امباپه، ارلینگ هالند، جود بلینگام و لامین یامال به عنوان جانشینان آینده توپ طلا نام برد، زیرا خودش و مسی را در سال‌های پایانی فوتبالیشان می‌بیند و آماده برای کناره‌گیری از فوتبال حرفه‌ای طی سال‌های آتی هستند.

از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۲۳، این دو اسطوره پرتغالی و آرژانتینی با کسب ۱۳ عنوان توپ طلا، این جایزه انفرادی را بین خودشان تقسیم کردند و تنها در سه موقعیت موفق به کسب توپ طلا نشدند و روی هم رفته در مجموع ۳۴ بار نامزد کسب این عنوان شدند.

 

کریستیانو رونالدو جانشین آینده توپ طلا را معرفی کرد!

اما اکنون با توجه به اینکه مسی ۳۷ ساله است و در MLS بازی می‌کند و در حالی که رونالدو ۳۹ ساله است و در عربستان سعودی بازی می‌کند، زمان آن فرا رسیده است که نسل جدیدی هدایت شود و هیچکدام نامزد دریافت جایزه ۲۰۲۴ نباشند. انتظار می‌رود بین بلینگهام از رئال مادرید و وینیسیوس جونیور در این زمینه رقابت شود.

در نتیجه رونالدو تنها از چهار بازیکن انتظار دارد که با برنده شدن در مراسمی که توسط فرانس فوتبال برگزار می‌شود، صاحب تاج و تخت فوتبال شوند.

رونالدو از طریق یوتیوب به ریو فردیناند گفت: «فکر می‌کنم امباپه خیلی خوب کار خواهد کرد. ساختار باشگاه خوب است و آن‌ها آنجلوتی که یک مربی بزرگ است و رئیس فلورنتینو پرز دارند که سال‌ها آنجا بوده است.

من فکر می‌کنم به دلیل استعداد بالای ام‌باپه، مشکلی برای او در جمع رئالی‌ها ایجاد نخواهد شد. امباپه می‌تواند برنده توپ طلای بعدی در سال‌های آینده باشد. او، هالند، بلینگهام، یامال به عنوان نسل جدید، پتانسیل فراوانی برای کسب جوایز انفرادی دارند.»

آمار باورنکردنی رونالدو و مسی

رقابت مسی و رونالدو نمادین‌ترین رقابت ورزشی در تاریخ است و سرتاسر جهان را از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۲۲ مجذوب خود کردند.

در مجموع، آن‌ها ۷۷ جام رسمی را به دست آورده‌اند و به پرافتخارترین بازیکنان تمام دوران تبدیل شده‌اند و همچنین تنها زوجی هستند که در طول دو دهه زندگی حرفه‌ای خود هر کدام بیش از ۸۰۰ گل به ثمر رسانده‌اند.

این زوج ۱۷۳۹ گل و ۶۲۸ پاس گل در ۲۳۰۶ بازی در تاریخ فوتبال ثبت کرده‌اند که نشان دهنده طول عمر و استعداد عالی آن‌هاست، زیرا در مجموع ۹ عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، ۱۲ عنوان لالیگا، ۹ کوپا دل ری، ۱۰ قهرمانی سوپرکاپ اسپانیا و ۶ قهرمانی سوپر یوفا را تصاحب کردند. به علاوه جام‌های باشگاهی بسیار دیگر و هفت جام جهانی باشگاه‌های فیفا!

آن‌ها هم‌چنین شش عنوان دیگر را در فوتبال بین‌المللی از جمله جام جهانی فوتبال در سال ۲۰۲۲ برای مسی، دو کوپا آمریکا و یک فینالیسیما به دست آوردند و رونالدو نیز قهرمانی لیگ ملت‌های یوفا و قهرمانی جام ملت‌های اروپا را به دست آورده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار