پرش یوزها به جایگاه نوزدهم رده‌بندی فیفا؛ سامورایی‌ها شانزدهم شدند

یاران مسی بر بام فوتبال جهان

تهران (پانا) - تیم ملی فوتبال ایران با پیروزی برابر قرقیزستان و امارات در انتخابی جام جهانی با یک پله صعود در رده نوزدهم جهان قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۵۰۰۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
پرش یوزها به جایگاه نوزدهم رده‌بندی فیفا؛ سامورایی‌ها شانزدهم شدند

در پایان رقابت‌های ملی در ماه سپتامبر تیم ملی فوتبال ایران در این ماه ۲ پیروزی ارزشمند برابر قرقیزستان و امارات در انتخابی جام جهانی به دست آورد و با یک پله صعود در رده نوزدهم جهان و دوم آسیا قرار گرفت.

تیم ملی فوتبال ژاپن صدرنشین آسیا در رده‌بندی فیفا، نیز در این ماه ۲ بُرد قاطع به دست آورد و توانست چین را ۷ بر صفر و بحرین را ۵ بر صفر شکست دهد و با دو پله صعود در رده شانزدهم دنیا بایستد.

در رده بندی کلی نیز تیم ملی آرژانتین با وجود شکست مقابل کلمبیا همچنان در صدر رده‌بندی ایستاده و فرانسه و اسپانیا نیز در رده‌های دوم و سوم هستند.

رده‌بندی رسمی فیفا پنجشنبه هفته آینده از سوی سایت فدراسیون بین المللی فوتبال اعلام خواهد شد.

رده بندی ۲۰ کشور نخست رده بندی فیفا

۱- آرژانتین ۲- فرانسه ۳- اسپانیا ۴- انگلیس ۵- برزیل ۶- بلژیک ۷- هلند ۸- پرتغال ۹- کلمبیا ۱۰- ایتالیا ۱۱- کرواسی ۱۲- اروگوئه ۱۳- آلمان ۱۴- مراکش ۱۵- سوئیس ۱۶- ژاپن ۱۷- مکزیک ۱۸- آمریکا ۱۹- ایران ۲۰- سنگال

تیم ملی فوتبال ایران ماه آینده نیز باید در دو دیدار در انتخابی جام جهانی به میدان برود. شاگردان قلعه‌نویی ابتدا در تاشکند به مصاف تیم ملی فوتبال ازبکستان خواهند رفت و سپس میزبان تیم ملی قطر خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار