آغاز جام بیست‌وششم با پیروزی نماینده قزاقستان؛

صف‌آرایی بلندقامتان شهداب یزد مقابل نماینده اندونزی

تهران (پانا) - مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا 2024 با پیروزی پاولودار کلاب آغاز شد تا عنوان نخستین فاتح این رقابت‌ها به نماینده قزاقستان برسد.

کد مطلب: ۱۵۰۰۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
صف‌آرایی بلندقامتان شهداب یزد مقابل نماینده اندونزی

بیست‌وششمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا از ساعت 11 امروز 18 شهریور با دیدار دو تیم اسپورتینگ کلاب (کویت) و پاولودار والیبال کلاب (قزاقستان) در سالن شش هزارنفری شاهدیه یزد آغاز شد.

نماینده قزاقستان در این مسابقه که به مدت 145 دقیقه طول کشید، سه بر یک به پیروزی رسید، تا با یک برد و سه امتیاز و تا برگزاری دیگر دیدار این گروه در صدر جدول اول این رقابت‌ها قرار گیرد.

تیم پاولودار در ست سوم 25 بر 23 نتیجه را واگذار کرد، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 28 بر 26، 25 بر 23 و 25 بر 23 به پیروزی رسید.

در این دیدار شاگردان «تنار آتیک» در تیم اسپورتینگ کلاب از کشور کویت در ست نخست که امتیازات نزدیک به هم با چاشنی قطع دو مرتبه‌ای برق سالن همراه بود، با نتیجه 26 بر 28 مقابل نماینده کشور قزاقستان تن به شکت داد و ست دوم نیز را همانند ست اول با نتیجه 25 بر 22 واگذار کردند.

اما در ست سوم توپ و میدان در دست قرمزپوشان کشور کویت بود و در نهایت با نتیجه 25 بر 23 به پیروزی رسیدند. در ست نفسگیر و حساس چهارم آبی پوشان قزاق با نتیجه 25 بر 23 مقابل نماینده کشور کویت به پیروزی رسیند و سند اولین پیروزی در این دوره از رقابت‌ها را به نام خود ثبت کردند.

این مسابقه با حضور تقریباً 100 تماشاگر زن و مرد برگزار شد.

تیم‌های شهداب یزد (ایران) و جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی (اندونزی) دیگر تیم‌های گروه نخست هستند که از ساعت 17 به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار