صعود خرمدل به فینال کشتی قهرمانی جهان/ کرم‌پور راهی دیدار رده‌بندی شد

تهران (پانا)- مسابقات پنج وزن نخست کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان امروز در شهر پونته ودرا کشور اسپانیا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۹۹۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
صعود خرمدل به فینال کشتی قهرمانی جهان/ کرم‌پور راهی دیدار رده‌بندی شد

در پایان مسابقات امروز کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان، علی خرمدل در وزن ۶۵ کیلوگرم به دیدار پایانی راه پیدا کرد، علی کرم پور در وزن ۷۰ کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شد، مهدی یوسفی در وزن ۷۹ کیلوگرم و ابوالفضل بابالو در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز در گروه بازنده‌ها حضور دارند و میلاد والی زاد در وزن ۵۷ کیلوگرم از دور رقابت‌ها کنار رفت.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم میلاد والی زاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با با نتیجه ۱۱ بر صفر بکر کسر از ترکیه را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب هایکو گاسپاریان از ارمنستان شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل حریف آمریکایی، والی زاده از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۶۵ کیلوگرم علی خرمدل پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۱۱ مقابل عبداله توپراک از ترکیه به پیروزی رسید و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل آیخان عبدالازاد از آذربایجان با نتیجه ۹ بر ۶ به برتری دست یافت و به مرحله نیمه نهایی رفت. خرمدل در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۴ از سد آدام آرخیف از روسیه گذشت و به دیدار پایانی راه یافت. وی در دیدار پایانی به مصاف ماکوتو هوسوکاوا از ژاپن می‌رود.

در وزن ۷۰ کیلوگرم علی کرم پور در دور نخست با نتیجه ۱۵ بر ۴ الکساندر گایدارلی از مولداوی را مغلوب کرد. وی در دور با نتیجه ۱۲ بر ۲ گئورگیوس یواکیمیدیس از یونان را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله در مصاف با بوهدان اولینیک از اوکراین با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. کرم پور در این مرحله با نتیجه ۱۳ بر ۲ مغلوب ریویا یاماشیتا از ژاپن شد و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن ۷۹ کیلوگرم مهدی یوسفی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب آلپ ارسلان بنگنجوف از ترکمنستان شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، یوسفی به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه ابتدا با الکساندر مامروش از اوکراین کشتی می‌گیرد و در صورت گذر از این حریف به مصاف دیمیتری لوکاشیوک از بلاروس می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر به دیدار رده بندی خواهد رفت تا مقابل آمیت از هند قرار بگیرد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم ابوالفضل بابالو پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۱ مغلوب رضابک آیتموخان قهرمان وزن ۹۲ کیلوگرم بزرگسالان جهان از قزاقستان شد و با توجه به راه یابی این کشتی گیر به دیدار فینال، بابالو به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه با نیکولائوس کاراوانوس از یونان کشتی خواهد گرفت و در صورت غلبه بر این حریف راهی دیدار رده بندی خواهد شد تا مقابل جاستین رادماچر از آمریکا قرار بگیرد.

مسابقات رده بندی و پایانی اوزان فوق از ساعت ۱۹:۳۰ فردا برگزار می‌شود.

 

­

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار