پیروزی تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران مقابل آمریکا

تهران (پانا) - تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران با شکست آمریکا در مسابقات قهرمانی جهان به جمع ۱۶ تیم برتر راه یافت.

کد مطلب: ۱۴۹۷۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد
پیروزی تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران مقابل آمریکا

‌هجدهمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال جهان از چهارشنبه (هفتم شهریور) به میزبانی شهر شانگلو چین آغاز شد.

‌تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نویی) هر سه هم‌گروهی خود آمریکا، استرالیا و تایلند را شکست داد تا به عنوان سرگروه E مستقیم راهی مرحله یک هشتم نهایی شود و رکوردی تاریخی از خود به ثبت برساند.

‌ملی‌پوشان ایران از ساعت ۱۵:۳۰ امروز پنجشنبه (هشتم شهریور) به مصاف حریف آمریکایی رفتند و دو بر یک به پیروزی رسیدند تا به سومین پیروزی خود دست یافته و بدون شکست راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند.

‌اکبرزاده و قلعه‌نویی با امتیازات ۲۱ بر ۱۹، ۱۳ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۱۲ حریف آمریکایی خود را مغلوب کردند و نخستین شکست این حریف قدرتمند در قهرمانی زیر ۱۹ سال جهان را رقم زدند.

‌پیش از این ایران در سال ۲۰۱۶ موفق به کسب جایگاه هفدهم مشترک شده بود و حضور در بین ۱۶ تیم برتر در سومین حضور زیر ۱۹ ساله‌ها در قهرمانی جهان رکورد خوبی برای ملی‌پوشان کشورمان است.

‌مسابقه تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران در مرحله یک هشتم نهایی فردا (جمعه نهم شهریور) برگزار خواهد شد. زمان برگزاری و حریف کشورمان در این دیدار پس از پایان مسابقات مرحله گروهی مشخص خواهد شد.

‌عبدالروئوف بستگانی به عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری به عنوان مربی و آنالیزور و سید پوریا نعیمی به عنوان سرپرست، کادر فنی تیم زیر ۱۹ سال ساحلی در رقابت‌ها هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار