سمیعی: مثل برخی باشگاه‌ها، قانون را دور نمی‌زنیم

تهران (پانا) - مدیرعامل باشگاه استقلال دور زدن قانون در فصل نقل و انتقالات را به برخی تیم‌های لیگ‌برتری نسبت داد و می‌گوید: متأسفانه اینها عملاً قانون سقف بودجه را دور می‌زنند.

کد مطلب: ۱۴۹۵۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد
سمیعی: مثل برخی باشگاه‌ها، قانون را دور نمی‌زنیم

فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص قانون سقف بودجه، گفت: متأسفانه عملاً قانون سقف بودجه را دور می‌زنند. دیروز با مسئول کارگروه نظارت بر قانون سقف بودجه صحبت کردم و عملاً گفتند در خصوص بازیکنانی که در خارج از کشور به آنها پول می‌دهند، اختیاری نداریم و نمی‌توانیم در این موضوع دخالت کنیم. فصل گذشته هم در برنامه فوتبال برتر با منصور قنبرزاده صحبت کردم و گفتم اگر قانونی که می‌گذارید، همه باید به آن متعهد باشند. اگر تیمی قانون را رعایت نکند، سایر تیم‌ها ضرر می‌کنند.

وی افزود: همه شاهد هستند که سقف بازیکنان داخلی ۲۰ میلیارد است، اما در حال‌حاضر بازیکنان ایرانی به این ارقام راضی نمی‌شوند و طبیعتاً ما به دنبال خارجی‌ها می‌رویم. به خاطر این موضوع به دنبال افزایش سهمیه خارجی بودیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد صحبت‌های مهدی هاشمی نسب و کنایه‌هایی که به جواد نکونام و باشگاه استقلال زده بود ، گفت: در خصوص هاشمی‌نسب صحبتی نمی‌کنم. اینکه مطرح می‌شود از جایی گفته‌اند هاشمی‌نسب در استقلال نباشد، کذب است. من این ادعا را به طور جدی رد می‌کنم. هاشمی‌نسب یک فرد محبوب در استقلال است.

سمیعی درباره وضعیت نقل‌وانتقالات باشگاه، تصریح کرد: پایان نقل‌وانتقالات را اعلام کردیم و در نهایت هم ۲ بازیکن جوان به تیم اضافه می‌شوند. استقلال به دنبال رعایت کردن قانون است، ولی متأسفانه تیم‌های دیگر با داشتن هوادار متمول، به دنبال دور زدن قانون سقف بودجه هستند.

وی در خصوص آخرین وضعیت منتظر محمد بازیکن عراقی استقلال و بحث افزایش سقف بودجه، خاطرنشان کرد: استقلال سهمیه معدود خارجی دارد و بازیکنانی که جای در لیست سرمربی ندارند به لیست مازاد اضافه می‌شوند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد صادر نشدن کارت بازی گوستاوو بلانکو، اظهار کرد: متاسفانه مشکل سقف قرارداد باعث شده که نتوانیم کارت بازی او را بگیریم.

سمیعی استقلال در خصوص بیانیه سازمان لیگ مبنی بر جریمه سنگین برای حاشیه‌سازان، تأکید کرد: به دنبال آرامش هستیم تا تیم به حاشیه نرود، ولی ناچار به پاسخگویی شدیم چون در آن بیانیه ابهامات زیادی وجود داشت. مسئولان به دنبال تعویق مسابقات لیگ بودند، چون فقط ۷ ورزشگاه آماده بود. با این حال باشگاه‌ها به دلیل اهمیت بازی‌های تیم ملی، حاضر به همکاری شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار