۲ نماینده ایران در ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جهان فینالیست شدند

تهران (پانا) - 2 نماینده ایران در پایان رقابت‌های مقدماتی ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جهان در اردن، راهی فینال شدند، ۲ فرنگی‌کار به دیدار رده‌بندی رفتند و یک نماینده نیز راهی گروه بازنده‌ها شد.

کد مطلب: ۱۴۹۵۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد
۲ نماینده ایران در ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جهان فینالیست شدند

مسابقات مقدماتی 5 وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان، امروز (دوشنبه) در شهر امان (پایتخت کشور اردن) برگزار شد که در پایان ۲ نماینده ایران به دیدار فینال راه یافتند، ۲ نماینده راهی دیدار رده‌بندی شدند و یک نماینده نیز در گروه بازنده‌ها حضور دارد.

 

آرمین شمسی‌پور در وزن ۴۸ کیلوگرم و امیرمهدی سعیدی‌نوا در وزن ۶۵ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند. عمادرضا محسن‌نژاد در وزن ۸۰ کیلوگرم و علی‌اصغر دادبخش در وزن ۱۱۰ کیلوگرم، راهی دیدار رده‌بندی شدند و امیرعلی حیدری در وزن ۵۵ کیلوگرم نیز در گروه بازنده‌ها حضور دارد.

 

نتایج کشتی‌گیران کشورمان به شرح زیر است:

 

در وزن ۴۸ کیلوگرم، آرمین شمسی‌پور بعد از استراحت در دور اول؛ در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر، کالویان ایوانوف از بلغارستان را شکست داد و به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافت.

وی در این مرحله با نتیجه ۸ بر صفر مقابل امره امراهوف از آذربایجان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. شمسی‌پور در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر، یدیگه تولیتایف از قزاقستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. 

وی در دیدار پایانی به مصاف حسین الدین عبدکریم اف از ازبکستان می‌رود.

در وزن ۵۵ کیلوگرم امیرعلی حیدری پس از استراحت در دور نخست؛ در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۳ از سد ایلیا کاندالین از روسیه گذشت. وی در دور بعد و در مرحله یک‌چهارم نهایی با نتیجه ۱۰ بر یک مغلوب آلپامیس بولاتولی از قزاقستان شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده ها رفت.

حیدری در این گروه باید مقابل یوکی هیروهاشی از ژاپن قرار بگیرد و در صورت پیروزی مقابل این حریف به دیدار رده بندی راه خواهد یافت تا به مصاف یوریک مخیتاریان از ارمنستان برود.

در وزن ۶۵ کیلوگرم امیرمهدی سعیدی نوا در دور اول با نتیجه ۱۱ بر صفر زید ناقوج از اردن را از پیش رو برداشت.

وی در دور بعد با نتیجه ۲ بر صفر و ضربه فنی آرسنی کایسین از مولداوی را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر ۱ فیاض بک اشیرمیرزایف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

سعیدی نوا در این مرحله با نتیجه ۱ بر ۱ از سد نارک گریگوریان از ارمنستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت.

وی در دیدار پایانی با ولادیسلاو پوکوتیلو از اوکراین مبارزه می کند.

در وزن ۸۰ کیلوگرم عمادرضا محسن نژاد در دور اول با نتیجه ۳ بر صفر شاه جهان شووکاتوف از ازبکستان را مغلوب کرد.

وی در دور دوم با نتیجه ۶ بر صفر دوسان استوکیچ از صربستان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۵ مقابل ایجیت ساری از ترکیه به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. محسن نژاد در این مرحله با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب میخایل شکارین از روسیه شد و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن ۱۱۰ کیلوگرم علی اصغر دادبخش پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۳ بر ۱ اولانکانداس اوتیگنوف از قزاقستان را مغلوب کرد.

وی در دور بعد و مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۴ بر ۳ از سد سیران کایراکاسیان از ارمنستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

دادبخش در این مرحله با نتیجه ۸ بر صفر مقابل ایوان یانکوفسکی از اوکراین شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.

مسابقات رده بندی و فینال اوزان فوق از ساعت ۱۸:۳۰ فردا (سه شنبه) برگزار می شود.

منبع : ایسنا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار