مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:

جوایز مدال آوران المپیک، در اسرع وقت اهدا می‌شود

تهران (پانا) - مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: جوایز مدال آوران المپیک، در اسرع وقت و طی یک مراسم باشکوه اهدا می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۹۳۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
جوایز مدال آوران المپیک، در اسرع وقت اهدا می‌شود

حمید بنی‌تمیم روز شنبه در مراسم استقبال از مدال آوران خوزستانی کشتی فرنگی در المپیک پاریس در جمع خبرنگاران بیان کرد: کسب سه مدال المپیک از یک استان آن هم در یک رشته ورزشی بسیار کم‌نظیر بوده و امیدواریم این روند مثبت همچنان ادامه داشته باشد.

وی افزود: کشتی‌گیران با مدال آوری در المپیک، به وظایف خود عمل کردند و اکنون ما مسئولان باید به قول‌های خود یعنی اهدای پنج هکتار زمین زراعت چوب، ۲۰۰ متر زمین مسکونی در شهرستان محل سکونت ورزشکاران و جوایز نقدی عمل کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: خانواده ها، فدراسیون و هیات کشتی استان در کسب این موفقیت نقش بسزایی داشتند که جا دارد از همگی آنها تشکر کنم. کمیته ملی المپیک حقوق ماهیانه‌ای برای این ورزشکاران در نظر گرفت که باعث ایجاد انگیزه بیشتر برای ورزشکاران شد.

همچنان مشکل اشتغال ورزشکاران قهرمان خوزستان برطرف نشده است

وی افزود: جای تاسف است که با وجود صنایع فراوان در خوزستان، همچنان مشکل اشتغال ورزشکاران قهرمان برطرف نشده است. یک قهرمان ملی، نباید دغدغه اشتغال داشته باشد تا به راحتی در میادین مختلف افتخار آفرینی کند.

بنی تمیم گفت: سعید اسماعیلی با عملکرد خود نشان داد که اعجوبه کشتی فرنگی دنیا بوده همچنین برای ایران یک حمید سوریان دیگر است.

وی در پایان به عملکرد میرزازاده و مهمدی اشاره کرد و گفت: میرزازاده اولین مدال فوق سنگین کشتی فرنگی ایران را در المپیک کسب کرد همچنین مهمدی عملکرد خیره کننده ای داشت و امیدوارم در المپیک بعد به مدال طلا برسد.

 سعید اسماعیلی، علیرضا مهمدی، امین میرزازاده به ترتیب در اوزان ۶۷، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم بازی های المپیک پاریس صاحب گردن آویز طلا، نقره و برنز شدند.

تیم کشتی فرنگی کشورمان با کسب ۲ مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز برای اولین بار با کسب چهار مدال در المپیک تاریخ ساز شد و بهترین عملکرد مدالی را بین تیم‌های حاضر از خود به جای گذاشت.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار