ساروی: امیدوارم با پیروزی در فینال دل مردم را شاد کنم

تهران (پانا) - فرنگی‌کار وزن ۹۷ کیلوگرم کشورمان پس از صعود به فینال المپیک، گفت امیدوار است فردا روز خوبی برای او باشد و به پیروزی برسد و نخستین طلای ایران در مسابقات المپیک را کسب کند.

کد مطلب: ۱۴۹۲۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
ساروی: امیدوارم با پیروزی در فینال دل مردم را شاد کنم

محمد هادی ساروی، فرنگی‌کار وزن ۹۷ کیلوگرم کشورمان پس از پیروزی برابر حریف مصری و صعود به فینال المپیک، گفت:خدا را شکر می‌کنم که توانستم کشتی‌های امروز را با پیروزی تمام کنم و راه فینال شوم. از مردم می‌خواهم دعا کنند که بتوانند با کشتی خوب، مدالی که حق مردم ایران است را به دست بیاورم و دل آنها را شاد کنم.

وی درباره حریف مصری، اظهار داشت: چند سالی بود که وضعیت این کشتی‌گیر مصری را دنبال می‌کردم و در این چند وقت اخیر خیلی خوب شده بود و توانست کشتی‌گیران خوبی را شکست دهد. من هم خدا را شکر توانستم با کشتی حساب شده و تاکتیکی که از قبل با مربیان هماهنگ کرده بودیم، پیروز شوم و به فینال راه پیدا کنم.امیدوارم فردا هم بتوانم آن اتفاق خوب را رقم بزنم و دل همه مردم را شاد کنم.

محمدهادی ساروی در مورد دیدار با حریف ارمنستانی در فینال هم تصریح کرد: قبلا با مربیان درباره این کشتی‌گیر آنالیزهای لازم را انجام داده و جمع‌بندی کرده‌ایم. امیدوارم فردا روز خوبی برای من باشد و بتوانم به پیروزی برسم.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار